فوربس نے ہندوستان کے مالدار شخصیات کی فہرست جاری کی۔سلمان ٹاپ

0
212

نئی دہلی: فوربیس نے بھارت میں سب سے اوپر 100 سب سے زیادہ دولتمند شخصیات کی فہرست جاری کی ہے. پچھلی بار کی طرح اس بار بھی بالی ووڈ کے سپر اسٹار سلمان خان ہی سب سے اوپر ہیں. اکیاون سالہ سلمان کی سالانہ آمدنی 232.83 کروڑ روپئے. اس سال کے ‘ٹیوب لائیٹ’ کے باکس آفس کی ریلیز کے بعد سلمان نے سب سے زیادہ دولتمند رہ کر جواب دیا ہے۔.

فوربس کی طرف سے جاری ہونے والی مشہور شخصیت بالکل گزشتہ سال کی طرح ہی ہیں. سلمان پہلی جگہ پر ہیں، شاہ رخ خان اور بھارتی ٹیم کے کپتان ویراٹ کوہلی دوسرے نمبر پر تیسرے نمبر پر ہیں. اس وقت فوربیس نے یہ بھی کہا کہ اس بار فارمولہ کو تبدیل کرکے فہرست تیار کی گئی ہے.

اس سال باون سالہ شاہ رخ، جو دوسری پوزیشن میں آئے تھے، اس سال باکس آفس کو نشانہ نہیں بن سکے. اس کے باوجود، انہوں نے اپنی برانڈ کی قیمت برقرار رکھی ہے. ان کی کل آمد 170.5 ملین روپے ہے. اس سال، شاہ رخ کی ‘رئیس’ اور ‘جب ہیری میٹ سیجل’ باکس آفس میں ریلیز کی گئی تھی۔ تیسری پوزیشن کی فوربس میں، ٹیم کے کپتان ویراٹ کوہلی نے جگہ حاصل کی. وراٹ کوہلی نے اپنے کپتانی میں نہ صرف ٹیم انڈیا کو ٹیسٹ اور ون ڈے میں ٹاپ پر پہنچایا، بلکہ کئی اضافہ میں بھی کام کر کے اپنی برانڈ کی قیمت سب سے اوپر تین میں جگہ بنائی. جاری کردہ فہرست کے مطابق، ویرات کی سالانہ آمدنی 100.72 کروڑ روپے ہے.

اس لسٹ میں چوتھے پوزیشن پر بالی ووڈ ایکٹر اکشے کمار ہیں، جن کی سالانہ آمدنی 98.25 کروڑ روپے ہے. کھلاڑیوں نے کمار کی فلم ‘ٹوالیٹ: ایک پریم کتھاہ’ باکس آفس پر ہٹ رہی. پانچویں مقام پر کرکٹ کے بھگوان کہے جانے والے ماسٹر بلاسٹر سچن تندولکر اب بھی گیم میں بنے ہوئے ہیں، لیکن اس بار بلے سے نہیں بلکہ کمائی سے. سچن کی آمدنی 82.50 کروڑ روپے ہے. چھٹے نمبر پر عامر خان 68.75 کروڑ روپے تو وہیں ساتویں پوزیشن پر بالی ووڈ سے ہالی وڈ کی جانب رخ کرنے والی اداکارہ پرینکا چوپڑا ہیں. یاد رہے پرینکا واحد عورت ہیں، جو اس نے سب سے اوپر دس کی فہرست میں جگہ بنائی ہے۔

آٹھویں نمبر پر 2011 میں ٹیم انڈیا کو عالمی کپ دلانے والے سابق کرکٹ کپتان مہندر سنگھ دھونی ہیں. سالانہ آمدنی 63.77 کروڑ روپے کی قیمت ہے. تو 43 سالہ بالی ووڈ اداکار رتک روشن نے 9 ویں پوزیشن حاصل کی. حریت کی سالانہ آمدنی 63.12 کروڑ ہے. دسویں بالی ووڈ اداکار رنویر سنگھ، جو 62.63 کروڑ روپئے. کی سالانہ آمدنی ہے.