جیو کو ٹکر دینے کے لئے خیال-ووڈافون مرجر، پچیس ہزار لوگوں کی نوکری پر لٹکی تلوار

0
24

نئی دہلی: ٹیلی آپریٹر خیال اور ووڈافون نے پھانلي مرجر کا اعلان کر دیا ہے. خبروں کے مطابق دونوں کمپنیوں نے انڈیا میں اپنے بزنس کو ساتھ لانے کا فیصلہ لیا ہے. خیال کمپنی کی مانیں تو نئی کمپنی میں ووڈافون کے پاس 45٪ حصہ ہوگی.

idea vodafone

جبکہ آئیڈیا کے پاس 26٪ حصہ ہوگی. دونوں اب ملک کے سب سے بڑے ٹیلی پروواڈر کے طور پر جانے جائیں گے. مرجر کمپنی کے بورڈ میں کل 12 ڈائریکٹرس ہوں گے. دونوں کمپنیوں کے 3-3 ڈائریکٹرس ہوں گے. نئی کمپنی کے بورڈ میں 6 انڈیپینڈنٹ ڈائریکٹرس ہوں گے.

idea vodafone

یہ ہوئی ہے ڈیل
بتایا جا رہا ہے کہ دونوں کمپنیوں کے درمیان گزشتہ قریب 6 ماہ سے مرجر کی بات چل رہی تھی جو کہ اب مکمل ہو گئی ہے. ووڈافون اور آدتیہ برلا گروپ کی کمپنی خیال میں مرجر کی حصہ داری بھی طے ہو گئی ہے. خبروں کے مطابق ووڈافون كبانڈ انٹاٹي کے 45٪ آپ کے پاس رکھے گی جبکہ آئیڈیا کے پاس اس کی 26٪ حصہ ہوگی. جیو کے مارکیٹ میں آنے کے بعد دیگر ٹیلی کمپنیوں کی حالت خستہ ہو گئی ہے، جس کی وجہ سے یہ قدم اٹھایا گیا ہے.

idea vodafone

یہ ہو جائے گا اس مرجر کا اثر
پہلے خبریں اڑ رہی تھی کہ مارکیٹ میں ریلائنس جیو کا مقابلہ کرنے کے لئے ووڈافون اور آئیڈیا کو مرجر ہو سکتا ہے، جس کی وجہ سے پورے انڈیا میں پھیلے ووڈافون اور آئیڈیا سے بڑی تعداد میں لوگوں کی سروسز ختم ہو سکتی ہیں. ان کمپنیوں کے مرجر سے رابطہ قائم لوگوں کا خیال ہے کہ انڈیا میں تین لاکھ سے زیادہ لوگ ٹیلی انڈسٹری میں ملازمت کرتے ہیں، پر اگلے 18 ماہ کی مرجر عمل کے چلتے ٹیلی انڈسٹری سے 10،000 سے 25،000 لوگوں کی نوکری خطرے میں آ گئی ہے.

idea vodafone