روزویلی چٹ فنڈ کیس: ٹی ایم سی رہنما سدیپ بندوپادھیائے کو سی بی ائی نے کیا گرفتار

0
16
tmc

کولکتہ: ترنمول کانگریس (ٹی ایم سی) کے رہنما سدیپ بندوپادھیائے کو منگل کوروزویلی چٹ فنڈ گھوٹالہ معاملے میں سی بی آئی نے گرفتار کر لیا. سدیپ بندوپادھیائے اس معاملے میں سی بی آئی کے سامنے پیش ہوئے تھے. سی بی آئی نے سدیپ سے پوچھ گچھ کے لئے تیسری نوٹس جاری کیا تھا. پہلے کے دو نوٹسو کا انہوں نے کوئی جواب نہیں دیا تھا. اس سے پہلے سی بی آئی کے نوٹس پر سدیپ بادوپادھياي نے کہا تھا، ‘مجھے نہیں معلوم کہ مجھے کیوں نوٹس بھیجا جا رہا ہے. یہی جاننے کے لئے میں آیا ہوں.

غور طلب ہے اسی معاملے میں ٹی ایم سی کے ایک اور رہنما تاپس پال سے سی بی آئی نے گزشتہ ہفتے پوچھ گچھ کی تھی. جس کے بعد تاپس پال کو گرفتار کر لیا گیا تھا.

نوٹبندي کی مخالفت پر ہو رہی ایکشن
ترنمول کانگریس نے سی بی آئی کی کارروائی میں اچانک آئی تیزی کے لئے مرکزی حکومت پر الزام لگایا ہے. کہا ہے کہ یہ انتقامی کارروائی ہے. ٹی ایم سی کا کہنا ہے کہ ‘نوٹبدي کے خلاف ٹی ایم سی کی مہم کے بدلے میں یہ کارروائی کی جا رہی ہے.’

سپریم کورٹ کے حکم پر ہو رہی انکوائری
سپریم کورٹ کی ہدایت پر سی بی آئی کروڑوں روپے کے چٹ فنڈ گھوٹالے کی جانچ کر رہی ہے. اس سے پہلے ٹی ایم سی کے ہی ایک اور رہنما کنال گھوش، شريجي بوس اور ریاستی حکومت میں وزیر مدن مترا کو گرفتار بھی کیا گیا تھا.