یا اللہ، تو کیا ووٹنگ کے لئے ہو رہا جعلی انگلیوں کا استعمال؟

0
13

لکھنؤ: بھارت میں ‘جگاڑ’ لفظ کافی مشہور ہے. ہو بھی کیوں نہ، ہر چیز کا توڑ ہم ڈھونڈ جو لیتے ہیں. تازہ معاملہ جعلی انگلی سے منسلک ہے. ان انگلیوں کو پیدا بھلے ہی کسی اور مقصد سے گیا ہو، لیکن ان کا استعمال ووٹنگ کے لئے کیا جا رہا ہے!

جی ہاں، اس بات کو تب تقویت ملی جب سابق چیف الیکشن کمشنر ایس وائی قریشی نے منگل (21 فروری) کو ایک ٹویٹ کیا. ٹویٹس میں انہوں نے لکھا، ‘کسی نے یہ تصویر مجھے بھیجی.’ اس تصویر کے کولاز میں ایک سیاہی لگی انگلی والی تصویر بھی ہے. اس پر سوشل میڈیا کے بہت سے یوزرس نے کہا، ‘انتخابات میں زیادہ ووٹنگ کا فائدہ لینے کے لئے ان جعلی انگلیوں کا استعمال ہو رہا ہے.’

جاپان میں بنتی ہیں ایسی انگلیاں
‘دی گارڈین’ کی خبر کی مانیں تو جاپان کی ایک ڈاکٹر يكاكو فوکوشیما ان انگلیوں کو بناتی ہیں. تاکہ جن لوگوں کی انگلیاں کسی وجہ سے کٹ جاتی ہیں، انہیں نئی ​​انگلیاں لگائی جا سكےلےكن اس کا استعمال فرضی ووٹنگ میں بھی ہو سکتا ہے، یہ کسی نے نہیں سوچا ہوگا.

… تو کیا کاٹ ڈھونڈ لی؟
ٹھیک ہے، ان کی انگلیوں کو دیکھ کر تو یہی سمجھا جا سکتا ہے کہ الیکشن کمیشن صاف انتخابات کے جتنے بھی کوشش کر لے، لوگوں نے اس کا کاٹ ڈھونڈ لیا ہے. حالیہ معاملہ تو یہی کہتا ہے. ویسے نیوز  ٹریک ڈاٹ کام ان انگلیوں سے فرضی ووٹنگ کی خبر کی تصدیق نہیں کرتا ہے.