دہشت گرد تنظیم اسلامک اسٹیٹ کے نشانے پر آیا تاج محل، خود کش حملے کی دی دھمکی

آگرہ: دہشت گرد تنظیم اسلامک اسٹیٹ (آئی ایس آئی ایس) دنیا کے سات عجوبوں میں سے ایک تاج محل پر اسکی کی نظر ہے. اب دہشت گرد تاج محل پر حملہ کرنے کی سازش رچ رہے ہیں۔اسلامک اسٹیٹ کی میڈیا سیل نے خود ایک گرافکس کے ذریعے تاج محل پر حملہ کرنے کی طرف اشارہ کیا ہے. خود کش حملے کی وارننگ کے بعد تاج محل کے ساتھ ہی اس کے ارد گرد کے علاقوں میں سیکورٹی بڑھا دی گئی ہے.

taj mahal

حکام نے تاج میں باریک چیکنگ کے ساتھ ہی آس پاس کے علاقے میں فلیگ مارچ کیا. ہفتہ (18 مارچ) سے تاج فیسٹیول شروع ہو رہا ہے. آئی ایس سے منسلک ‘احوال امت میڈیا سینٹر’ نے ایک گرافکس جاری کیا ہے جس میں ہندوستان پر حملوں کے ساتھ ہی تاج محل کو ٹارگٹ پر دکھایا گیا ہے.

کیا لکھا ہے گرافکس میں
اسلامک اسٹیٹ کی سرگرمیوں پر نظر رکھنے والے انٹیلی جنس گروپ کے مطابق یہ گرافکس کو 14 مارچ کو احوال اممات میڈیا سینٹر سے ٹیلگرام پر بھیجا گیا ہے. یہ گرافکس میں ایک نقاب پوش مسلح شخص کو دکھایا گیا ہے جو تاج محل کی طرف منہ کرکے کھڑا ہے. اسی گرافکس کے اوپر لکھا ہے نیو ٹارگٹ اسی کے ٹھیک نیچے عربی زبان میں لکھا ہے آگرہ اشتيشادي یعنی آگرہ شہید سالک.

taj mahal

واچنگ ٹاور سے تاج کی 24 گھنٹے ہو رہی نگرانی
حملے کی اطلاع ملتے ہی چار وچگ ٹورو سے ہر وقت تاج کی نگرانی کی جا رہی ہے. نائٹ ویژن کیمروں سے لیس 12 جوان زمین اور آسمان پر نظریں گڑائے ہیں. اس کے ساتھ آسمان سے گزرنے والے ہر جہاز پر فوری طور پر الرٹ ہونے کی ہدایات دی گئی ہیں.

اعجاز کے نشانے پر بھی تھا تاج
کولکتہ میں ایس ٹی ایف نے ارشاد انصاری، اشفاق انصاری اور محمد جہانگیر کو گرفتار کیا تھا. کولکتہ میں گرفتار آئی ایس آئی ایس کے ایجنٹوں کے پاس سے خفیہ دستاویزات سمیت جعلی نوٹ بھی برآمد ہوئے تھے. میرٹھ سے گرفتار اعجاز کے نشانے پر تاج محل اور اجمیر شریف درگاہ تھی. اعجاز نے ان علاقوں میں سیکورٹی کی خامیوں کی معلومات پاکستان بھیجی تھی. اعجاز ویسٹ یوپی میں واقع سات فوج اور فضائیہ کے اسٹیشنوں کی سرگرمیوں کی معلومات اور حساس مقامات کے نقشے آئی ایس آئی ایس کو مہیا کرتا تھا.

taj mahal

مہمانوں کے موومنٹ پر بھی رکھی جا رہی خاص نظر
ذرائع کے مطابق انٹیلی جنس ایجنسیوں نے ان ممالک کے سیاحوں پر خاص نظر رکھنے ہدایات دی ہیں جن میں آئی ایس آئی ایس کا جال پھیل چکا ہے. مہمان کے طور پر آئے لوگوں کی موومنٹ کی بھی مکمل معلومات رکھنے کی ہدایت دی گئی ہے.

کیا کہنا ہے پولیس کا
ایس ایس پی ڈاکٹر پريتدر سنگھ نے بتایا کہ تاج محل کی حفاظت کے نقطہ نظر سے بم ڈسپوجل سكوايڈ دن میں دو بار صبح اور شام کو چیکنگ کرتا ہے. لیکن اب اسے بڑھا کر تین بار کر کیا جا رہا ہے. تاج حفاظت میں لگی ٹیم کو الرٹ کر دیا گیا ہے. تاج گجن میں پولیس موومنٹ کو بڑھا دیا گیا ہے. ہوٹلوں اور سرائے میں چیکنگ مہم بھی چلائی جا رہی ہے.

taj mahal