بچوں کی موت سے خفا نوجوانوں نے یوگی کو کالا جھنڈا دکھایا گرفتار ہوئے

0
87

لکھنؤ / الہ آباد آباد: ریاست کے وزیراعلی یوگی ادیتھناتھ کو آج الہ آباد میں سیاہ پرچم دکھایا . یہ کہا جاتا ہے کہ جب یوگی کا قافلہ گزر گیا تو اچانک کچھ جوان آگے آئے اور سیاہ پرچم دکھایا. یہ نوجوان احتجاج میں نعرے لگا رہے تھے۔ اچانک اس واقعے نے پولیس سیکورٹی کی پول کھول دی. اس واقعے میں نوجوانوں کو گرفتار کیا جو احتجاج کر رہے ہیں.

جیسے ہی وزیر اعظم یوگی شامیانے سے ہیلپڈ تک پہنچ گئے، دو جوان افراد نے انہیں ایک سیاہ پرچم دکھایا اور وزیر اعلی کے خلاف نعرے لگائے. پولیس نے دو نوجوانوں کو حراست میں لیا. پرچم دکھانے والے نوجوان کہتے ہیں کہ وہ آکسیجن کی کمی کی وجہ سے بچوں کی موت سے ناراض ہیں ، جس کے نتیجے میں انہوں نے وزیراعلی کوکالے جھنڈے دکھائے ہیں.

 

اس سے پہلے، بی آر ڈی میڈیکل کالج کے 60 سے زائد متاثرین کی موت کے بعد، ایس پی کے نوجوان ونگ نے سینگ یوگی کو سیاہ پرچم دکھایا تھا جو گورکھ پور کے پاس گئے تھے. ایس پی رہنما اور طالب علم یونین کے صدر امان یادو سمیت پانچ افراد، سیاہ پرچم کو سیاہ پرچم کو دکھانے کے لئے حراست میں لیا گیا تھا. لکھنؤ یونیورسٹی کے پروگرام میں شامل ہونے سے قبل بھی، کچھ طلبا نے سیاہ پرچم کو وزیراعلی یوگی کو دکھایا.