آئی ایس آئی اور آئی ایس آئی، بھارت کو ہدہلانے کی بڑی سازش رچ رہے ہیں

0
381

‘سلیپنگ ماڈیولز’ دوبارہ اٹھ گئے

انٹیلیجنس ایجنسیوں سے منسلک ذرائع یہ کہہ رہے ہیں کہ آئی ایس آئی کو بھارت میں اپنا نیٹ ورک پھیلانے کی کوشش کر رہی ہے. اس کے لئے پاکستانی ایجنسی کے آئی ایس آئی نے پہلے سے ہی بھارت میں سلیپنگ ماڈیولز بہت سارے کام کی تلاش کر رہے ہیں. خاص طور پر نوجوانوں کو جلد ہی ان کے نیٹ ورک میں پھنسے ہوئے ہیں. کیرل کے کننور اور گجرات میں، اسی الزام میں پولیس کو پکڑا گیا ہے جو جنوبی بھارت اور گجرات میں بڑے دھماکے کرنے کی تیاری کر رہے ہیں. کننور میں پولیس نے دہشت گردی کی تنظیم کے مطابق تعلق رکھنے والے دو افراد کو گرفتار کرلیا ہے. بدھ کے روز، پولیس نے تین افراد کو گرفتار کیا تھا. پولیس نے بتایا کہ ان تین افراد نے کئی سال پہلے ریاست چھوڑ دی تھی۔. یہ کہا جاتا ہے کہ تینوں شام  گئے اور وہاں وہ دہشت گرد تنظیم سے تربیت حاصل کرتے تھے.

بڑے حملوں کی تیاری کر رہے تھے

ایجنسیوں کے مطابق، یہ لوگ جنوبی بھارت میں اہم مقامات پر بڑے حملوں کے لۓ تیاری کر رہے تھے. ذرائع کا کہنا ہے کہ ان لوگوں نے ایک منصوبہ بنایا ہے اور ان منصوبوں کو لے جانے کے عمل میں تھے جس کے لئے یہ لوگ دھماکہ خیز مواد جمع کررہے تھے. سرکاری ذرائع کے مطابق، تین افراد جنہوں نے پولیس کی طرف سے گرفتار کر لیا ہے انہیں رشید، رضزاق، متلیلاج ہیں۔ یہ لوگ ترکی میں تھے اور شام کے پاس جانے کےفراق میں تھے، لیکن ان کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کے بعد، ترکی پولیس نے ان کو گرفتار کر لیا تھا اور ان کو بھارت بھیج دیا تھا.

 

گجرات سے دو افراد گرفتار

اس دوران، گجرات اے ٹی ایس نے آئی ایس کے دو مشتبہ دہشتگردوں کو گرفتار کیا ہے. گجرات کے انتخابات کے دوران، وہ احمد آباد کے کھڈیا علاقے میں ایک یہودیوں کی عبادت گاہ پر دھماکے کرنے کی تیاری کر رہے تھے. بتایا جا رہا ہے، کہ یہ حملہ 7 جولائی کو لندن میں دھماکے کروانے میں اہم کردار ادا کرنے والے عبدالفیصل کے اشارے پر کیا جانا تھا.

کلیان سے بھاگ کر عراق گئے نوجوان کی موت ادھر، کلیان سے بھاگ کر آئی ایس آئی ایس کی جانب سے جنگ لڑنے عراق گئے چار نوجوانوں میں سے ایک فواد شیخ مارا گیا ہے. ان کے والد کے مطابق، ڈاکٹر تنویر شیخ، عراق کے ایک نامعلوم شخص نے اسے فون پر اس معلومات  دی. تاہم، کالر نے یہ نہیں بتایا کہ وہ کیسے مر گیا. تنویر نے قلابہ پولیس اور اے ٹی ایس ٹیم کو معلومات دی ہے. بیان کرتے ہیں کہ عارف مجید، اس کے دوست کے دوست جو فہاد کے ساتھ عراق گئے تھے، ممبئی  لایا گیا تھا.

READ MORE

Facebook Comments