گری راج سنگھ بولے ہندوستان میں بہت بڑھ گئی مسلم آبادی، اقلیتی اسٹیٹس سے ہوں باہر

0
24

نئی دہلی: بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) پی اور مودی حکومت میں مرکزی وزیر مملکت گری راج سنگھ نے مسلم آبادی کو لے کر ایک بار پھر متنازعہ بیان دیا ہے. جسے لیکر سیاسی طوفان اٹھنے کا امکان ہے.

غور طلب ہے کہ یوپی میں ان دنوں اسمبلی انتخابات ہو رہے ہیں. انتخابات میں 6 اقدامات پر ووٹنگ ہو چکا ہے اور آخری مرحلے کی ووٹنگ 08 مارچ کو ہونا ہے. اسی درمیان گری راج سنگھ نے کہا کہ ہندوستان میں مسلمانوں کی آبادی اتنی زیادہ ہے کہ انہیں اب اقلیتی زمرہ سے باہر ہونا چاہئے.

giriraj singh

بتا دیں، کہ گزشتہ دنوں آئی امریکہ کی بنیاد ‘پیو ریسرچ سینٹر’ کی رپورٹ کا حوالہ دیتے ہوئے گری راج سنگھ نے یہ بات کہی. اس رپورٹ کے مطابق، سال 2050 تک بھارت دنیا میں سب سے زیادہ مسلم آبادی والا ملک ہوگا اور یہ تعداد 30 کروڑ تک ہونے کا امکان ہے. فی الحال ہندوستان مسلم آبادی کے لحاظ سے انڈونیشیا کے بعد دوسرے نمبر پر ہے.

giriraj singh
گری راج سنگھ نے کہا کہ ہندوستان میں اقلیت کی تعریف پر ایک بحث کی ضرورت ہے. ایسا نہیں ہے کہ گری راج نے مسلم آبادی کو لے کر اس طرح کا متنازعہ بیان پہلی بار دیا ہے. اس سے پہلے بھی وہ کہہ چکے ہیں ہندوستان کے جس بھی ضلع میں 80 فیصد سے زیادہ اقلیت ہیں تو انہیں اقلیت نہیں کہا جا سکتا.