شترو گھن سنہا کے بنگلہ ‘رامائین’ پر بی ایم سی کا ہتھوڑا چلا

0
31

ممبئی: رامائین پر بی ایم سی کا ہتھوڑا چلا ہے، بی جے پی کے ایک ایم پی اور مشہور اداکار شترو گھن سنہا کی آٹھ منزلہ تعمیر ہے۔ سنہا کا گھر جوہو علاقہ میں ہے.

بی ایم سی نے گزشتہ چند ماہ سے بنگلہ میں تعمیر کی خبریں موصول ہو رہی تھیں۔. اس کے بعد بی ایم سی کی طرف سے بہت سارے نوٹس بھیجے گئے تھے. اس کے باوجود کوئی جواب نہیں دیا گیا تھا. آج صبح کے بعد، بی ایم سی حکام نے سنہا کے گھر میں بلڈوزر چلایا۔. رپورٹوں کے مطابق، شتروگھن سنہا اس کارروائی کے وقت موجود تھے. آپریشن کے دوران، شستروگھن سنہا نے حکام کے ساتھ تعاون کیا. انہوں نے کہا، ‘ان کے گھر میں معمولی تبدیلی کی گئی۔ میں نے اس تعمیر کو ہٹانے میں بی ایم سی ملازمین کی مدد کی.

سنہا نے کہا، “میں نے نوٹسوں کا جواب دیا تھا، لیکن گھر میں معمولی گڑبریوں کی وجہ سے، میں نے بی ایم سی کے عملے کی مدد کی. حکومت گھر میں ٹوالیٹ کو فروغ دے رہی تھی. لہذا ہم نے چھت پر ایک ٹوائلٹ بنایا تاکہ عمارت کے عملے کو اس کا استعمال کیا جا سکے. ہم نے اب اپنی عبادت گاہ بھی منتقل کردی ہے. ‘

بی بی جے پی پارلیمنٹ اس بنگلہ دیش میں اپنے افراد خاندان کے ساتھ رہتے ہیں۔. سنہا نے یہ بنگلہ آٹھ اسٹوری عمارت میں تبدیل کر دیا. چھت پر ایک ٹوائلٹ، دفتر اور ایک عبادت گھر تعمیر کیا گیا تھا. یہ تعمیر بی ایم سی کے ذریعہ غیر قانونی قرار دی گئی تھی۔

اس سے پہلے کہ بی ایم سی نے امیتابھ بچن، شاہ رخ خان اور انوشکا شرما جیسے بڑے فنکاروں کے بنگلے پر کارروائی کی ہے.