بھاگوت سے سوال: اما، یوگی ، ساکچھی مہاراج سیاست سے کب دور ہوں گے

0
65

امیٹھی: یو پی سمیت پورے ملک میں، سادھووں اور سنتوں کے بارے میں سیاسی پارا چڑھا ہوا ہے. اس سلسلہ میں، آر ایس ایس کے سربراہ موھن بھاگوت نے سادھو۔سنتوں کو ہدایت دی ہے کہ وہ کسی سیاسی جماعت میں شامل نہ ہوں. آر ایس ایس کے سربراہ کے اس بیان کے بعد، راہل گاندھی کے قریبی ایم ایل سی دیپ سنگھ نے موھن بھاگوت سے پوچھا ہے کہ جب اما بھارتی، یوگی ادیتھ ناتھ اور ساکچھی مہاراج اس کی پیروی کب کریں گے؟

ہم آپ کو بتائیں کہ پیر کو ہوی دوار کے پتنجالی یوگ پیٹھ میں، ار ایس ایس کے سربراہ موہن بھاگوت نے پانچ روزہ ‘سودھوں کے ایک اجلاس میں شرکت کی تھی. جہاں انہوں نے اپنے خطاب میں کہا تھا کہ سنتوں اور بزرگوں کو سیاسی جماعت میں شامل نہیں ہونا چاہئے۔. دلچسپ بات یہ ہے کہ سنگھ کے سربراہ نے یہ بات یوگ گرو بابا رامد کی موجودگی میں کہی تھی۔

اس کے بعد، منگل کو کانگریس ایم ایل سی دیپ سنگھ سوشل میڈیا کے ٹویٹر سائٹ پر آر ایس ایس کے سربراہ سے اس شائع خبر کے متعلق دریافت کیا ہے ۔ جس میں سنگھ کے سربراہ موہن بھاگوت نے کہا کہ سادھووں اور سنتوں کو سیاست سے دور رہنا چاہئے. اس ایم ایل سی سوال کیا کہ جب اما بھارتی، یوگی ادیتھناتھ اور ساکچھی مہاراجسیاست سے کب دور ہوں گے۔؟.