پاکستان کے نشانے پر پینتیس چوکیاں،فائرنگ میں کمسن لڑکے کی موت

0
40

 جموں: پاکستان اپنے غیر معمولی اقدام سے باز نہیں آ رہا ہے۔ اب بھی بین الاقوامی سرحد پر فائرنگ جاری ہے. ہندوستان نے پاکستان کی طرف سے فائر کے خلاف ورزی کا منھ توڑ جواب بھی دیا۔ بھارتی فوج نے جوابی کارروائی میں پاک فوج کے کئی چیک پوسٹ تباہ کیے ہیں.

پاکستان نے سرحد پر بھارتی سرحدی سیکیورٹی فورس (بی ایس ایف) کے 35 چیک پوسٹز کو نشانہ بنایا ہے. پاکستانی رینجرز نے بھارتی فوجیوں اور شہریوں پر مارٹر داغنے کا الزام لگایا ہے. جمعرات کی شب پر، پاکستان کے آریا، سچیت گڑھ، آر ایس پورہ، پارگوال، کنکاک اور اخنور کی آبادیوں میں فائر بندی کی خلاف ورزی کی۔

فائرنگ کے نتیجے میں جموں کے کانا چک علاقے میں ایک شہری کو زخمی کیا گیا تھا. بھارتی فوج نے سامبا، آر ایس پی اور حرنگر سیکٹر پر پاکستان کو بھاری جواب دیا ہے. ذرائع نے بتایا ہے کہ بھارتی سرحد نے 8 پاکستانی شہریوں اور رینجرز اور سیالکوٹ علاقوں میں سرحدی کراس میں رینجرز تباہ کردیے ہیں.

اب تک، پاکستان کی وجہ سے مارٹر اور گولے بازی میں 2 شہری ہلاک ہوئے ہیں. تین دن میں تین بھارتی فوجی بھی شہید ہو چکے ہیں. پاکستان کی بدقسمتی کی تحریکوں کے سلسلے میں، تمام اسکولوں اور کالجوں کو بین الاقوامی سرحد کے 5 کلومیٹر ریڈیو میں بند کر دیا گیا ہے. ایل او سی پر تعینات شہری حکام کو محتاط رہنے کا حکم دیا گیا ہے.