دہلی ٹسٹ؛ہندوستان نے فائنل ٹسٹ میں پہلے بیٹنگ کا ٹاس جیتا

0
270

نئی دہلی: بھارت کے کپتان ویرات کوہلی نے فیروز شاک کوٹلہ گراونڈ پر 2 دسمبر کو ہفتہ (2 دسمبر) کو تیسرے میچ میں ٹاس جیتنے سے قبل پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا ہے. بھارت نے تین ٹیسٹ سیریز میں ایک ناقابل اعتماد 1-0 کی قیادت حاصل کی ہے.

کولکتہ میں پہلا پہلا ٹیسٹ میچ کھیلا گیا تھا، جبکہ بھارت نے ناگ پور میں کھیلا جانے والا دوسرا ٹیسٹ جیتنے میں کامیابی حاصل کی. سیریز کے اختتام کے ساتھ سری لنکا کی کوششیں اس ٹیسٹ میچ میں جیتیں گی. دوسری طرف، نویں ٹیسٹ سیریز کے سلسلے میں مسلسل، بھارت کی آنکھیں ایک ڈرا یا جیت ہیں.

سری لنکا نے اپنی ٹیم میں تین تبدیلییں کی ہیں. چوٹ کی وجہ سے، سری لنکا کے سب سے زیادہ تجربہ کار باؤلر بائیں ہاتھ اسپنر رانانا ہیرا کو نہیں کھیلے گی. گزشتہ دہائی میں سنڈاکانا اس کی جگہ میں ہے. اور داسن شیاناکا باہر بیٹھنا ہے. روزن سلوا دونوں نے اپنی پہلی جگہ پر اپنی جگہ بنانے کا موقع ملا، جبکہ میننججی ڈی سلوا نے ٹیم میں بھی جگہ حاصل کی ہے.

بھارت کی ٹیم میں دو تبدیلیاں ہیں. شکر دھون واپس آ گیا ہے. وہ لوکش راہول کے بجائے ٹیم میں رہے ہیں. دریں اثنا، دوسرے ٹیسٹ میں آؤٹ ہونے والے روزہ باؤلر محمد شامی بھی واپس آ رہے ہیں. امش یادو کو باہر جانا ہے.

Facebook Comments