کیرتی چدمبرم کے دہلی و چینئی کے مکانات پر ای ڈی کے چھاپے

0
31

نئی دہلی: ای ڈئ نے ایک بار ایر سیل۔میکسس کیس معاملہ میں سابق وزیر خزانہ پی چدمبرم کے بیٹے كیرتی چدمبرم کے دہلی اور چنئی میں واقع رہائش گاہوں پر چھاپہ مارا ہے. اس کارروائی پر پی چدمبرم نے کہا کہ انہوں نے تلاشی لی لیکن ان کو کچھ نہیں ملا. لیکن کیونکہ ان کو اس چھاپے ماری کے بارے میں کچھ صفائی دینی تھی تو وہ حکومت کی جانب سے پارلیمنٹ میں دیئے گئے ایک بیان کی کاپی لے کر آئے تھے. جبکہ ئڈی کو منی لنڈرگ قانون کے تحت جانچ پڑتال کرنے کا حق نہیں ہے.

پی چدمبرم نے کہا کہ سی بی آئی اور دوسری تفتیشی ایجنسیاں جو بھی ‘جرم’ کر رہی ہیں اس پر ابھی تک کوئی ایف آئی آر درج نہیں کی گئی ہے. انہوں نے کہا کہ ان کو اندازہ تھا کہ چنئی واقع رہائش گاہ پر تعداد دوبارہ پڑ سکتا ہے لیکن مسلسل ‘مجكياپور غلطی کی کر رہی ایجنسیاں دہلی کے جورباگ رہائش گاہ پر بھی پہنچ گئے. سابق وزیر خزانہ نے کہا کہ تحقیقات کرنے آئے حکام نے بتایا کہ ان لگتا تھا کہ كارت چدمبرم بھی یہاں ہوں گے لیکن ایسا نہیں تھا.

دریں اثنا، کانگریس کے ترجمان رینڈیپ سرجیوالا نے ایڈیشن کے ذریعہ اس کارروائی پر PM مودی اور ان کی حکومت کو نشانہ بنایا ہے. انہوں نے کہا کہ حکومت سی بی آئی اور ایڈی کو حزب اختلاف کے انتقام لینے کے لۓ کتے کے طور پر استعمال کر رہی ہے.