پماچل پردیش اسمبلی انتخابات: 9 نومبر کو ووٹنگ، 18 دسمبر کو گنتی

0
38

نئی دہلی: 9 نومبر، 2017 کو ہیمچال پردیش اسمبلی کے انتخابات کے لئے ووٹنگ کا اہتمام کیا جائے گا. 18 دسمبر کو، ووٹ شمار کیے جائیں گے. ریاست میں تمام 68 نشستیں توثیقی کاغذ آڈٹ آزمائشی (VVPAT) کے ذریعے ہوں گی. انتخابی کمیشن نے جمعہ کو (12 اکتوبر) کو پریس کانفرنس میں یہ معلومات دی.

ہماچل پردیش اسمبلی انتخابات 2017 شیڈول

کل اسمبلی کی نشست: 68
– توثیق: 16 اکتوبر، 2017
نیومیٹریشن کی آخری تاریخ: 23 اکتوبر، 2017
نیومینشن اسکینڈل: 24 اکتوبر، 2017
نامزد ہونے کی آخری تاریخ: اکتوبر 26، 2017
– ووٹنگ: 9 نومبر، 2017
قیمت شمار / نتائج: 18 دسمبر، 2017

چیف الیکشن کمشنر نے کیا کہا؟
چیف الیکشن کمشنر اے کے جیوتی نے پریس کانفرنس کے دوران بتایا کہ ان انتخابات میں تصویر ووٹر شناختی کا استعمال کیا جائے گا. ریاست کے تمام 7،521 پولنگ بوتھے نے فیصلہ کیا ہے کہ انتخابات کے لئے زمینی منزل پر برقرار رکھے جائٰن گے۔. تمام پولنگ اسٹیشنوں کو نا بیناوں کے لئے سہولیات ملے گی. ویڈراگرافی، ووٹنگ، نامزد اور انتخابی جمعہ کو کیا جائے گا. گنتی ہال بھی دکھایا جائے گا. انہوں نے کہا کہ ریاست میں بڑے پیمانے پر نیم فوجی فورسیز کوتعینات کیا جائےگا۔

اخراجات کی حد
ریاست اسمبلی انتخابات کے اخراجات کی حد بھی فیصلہ کی گئی ہے. ہر انتخاب کے دوران، ہر امیدواروں کو 28 لاکھ روپے خرچ کرنے کے اہل ہوں گے. انتخابی نتائج کے اعلان کے 30 دنوں کے اندر، امیدواروں کو ان کو اخراجات کا حلف نامہ جمع کرنا ہوگا۔

سوشل میڈیا پر نظر
اس وقت انتخابی کمیشن سوشل میڈیا کی نگرانی کرے گا. پیڈ نیوز کے لئے، کمیشن نے ضلع، ریاست اور مرکزی ای سی کی سطح تک تین درجے کی کمیٹی قائم کی ہے.

گجرات کے انتخابات کا اعلان نہیں
انتخابات کے اعلان کے ساتھ، ماڈل ضابطہ اخلاق نے ہماچل پردیش میں اثر انداز کیا ہے. آج گجرات اسمبلی انتخابات کے لئے انتخابی کمیشن نے تاریخوں کا اعلان نہیں کیا ہے. اس سے پہلے، امکان تھا کہ انتخابی کمیشن گجراتی اسمبلی انتخابات کی تاریخوں کو ہامچل کے ساتھ اعلان کرے. ہمیں بتائیں کہ اس وقت ہماچل پردیش میں کانگریس کی حکومت موجود ہے. ہماچل وزیر اعلی ویربرا سنگھ ہیں.