فلم پدماوتی:کرنی سینا کی دھمکی، کسی حالت میں ریلیز نہیں ہونے دیں گے

0
45

File Photo

جے پور: سینسر بورڈ کی ترمیم اور نام بدل کر ‘پدماوت’ رکھنے کی سفارش سے ناخوش، قومی راجپوت کرنی سینا نے ہفتہ کو سنجے لیلا بھنسالی کی فلم پر مکمل طور پر پابندی عائد کرنے کی مانگ کی ہے، اور دھمکی دی ہے کہ اگر فلم ریلیز کی گئی تو تھیٹر کو تباہ کردیا جائے گا. شری راجپوت کرنی سینا کے صدر سکھدیو سنگھ گوگامیدي نے ایک پریس کانفرنس میں یہاں کہا، “ہم فلم تھیٹر کے باہر اپنے لوگوں کو رکھیں گے اور فلم دکھانے والے ہر ہال میں توڑ پھوڑ کی جائے گی.”

انہوں نے کہا کہ جائزہ کمیٹی کے ارکان کے اعتراضات کے باوجود سینسر بورڈ نے انڈر ورلڈ کے دباؤ کی وجہ سے فلم کو ریلیز کرنے کا فیصلہ کیا ہے.

انہوں نے خبردار کیا، “اگر فلم کی ریلیز کی وجہ سے کسی جائیداد کا کوئی نقصان ہوتا ہے تو اس کی ذمہ دار حکومت ہوگی.”

کرنی سینا کا یہ قدم مرکزی فلم سرٹیفیکیشن بورڈ (سی بی ایف سی) کی طرف سے کچھ تبدیلیوں کے ساتھ ‘پدماوتي’ کو یو / اے سرٹیفکیٹ دینے کے فیصلے کے بعد آیا ہے. بورڈ نے فلم سازوں سے تصویر کا عنوان ‘پدماوت’ کرنے کو بھی کہا ہے.

مسٹر قومی راجپوت کرنی فوج کے نائب صدر یوگیندر سنگھ کٹار نے بتایا، “اگر حکومت واقعی فلم کا نام تبدیل کرنا چاہتی ہے، تو اسے فلم کا نام غدار علالادین خلجی رکھنا چاہئے اور پدماوتي سے منسلک تمام مناظر اس فلم سے ہٹا دینے چاہئے.”

انہوں نے کہا، “ہم کسی بھی صورت میں فلم کو ریلیز کرنے کی اجازت نہیں دیں گے. اگر یہ جاری ہے تو، ہم راجپوتوں کے اصول پر عمل کریں گے جنہوں نے اپنی زندگی کو ان کے احترام کے لئے قربان کیا. “