ویڈیو: پاکستان میں وزیر اعظم نواز شریف نے ہولی کے جشن میں شرکت کی

0
29

اسلام آباد: جب بھی مذہب اور فرقہ وارانہ اتحاد کی بات آتی ہے. بھارت اس کی مثال بنتا ہے اور پاکستان مذہبی تعصب کی علامت بن جاتا ہے. لیکن ایک ویڈیو ایسا وائرل ہو رہا ہے جسے دیکھ اور سن کر آپ کے کانوں اور آنکھوں پر یقین نہیں کریں گے کہ پاکستان میں بھی ہندو منتروں کی گونج عوامی جگہوں پر سنی جاتی ہے. اور وہاں کے اعلی کمان اس حوصلہ افزائی بھی کرتے ہیں.

جی ہاں اس ویڈیو سے تو یہی جھلکتا ہے. جس میں پاکستانی وزیر اعظم نواز شریف کے سامنے گایتری منتر کا متن کیا گیا اور انہوں نے اس پر طالی بجائی. دراصل یہ ویڈیو کراچی میں ہولی کے موقع پر منعقد ایک تقریب ہے. جہاں نواز شریف چیف گیسٹ کی حیثیت میں گئے تھے.

holi in pakistan

اس دوران گلوکارہ نرودا مالنی نے گایتری منتر کا پاٹھ کیا. کراچی میں ہولی کے موقع پر منعقد اس پروگرام میں شریف نے اپنے خطاب کے آغاز ‘ہیپی ہولی’ کہہ کر کی.

https://youtu.be/lKwMVEo6qJE

اب تک پاکستان میں ہندوؤں پر مظالم کی خبریں ہی سنی جاتی رہی ہے. لیکن وہاں کے وزیر اعظم نواز شریف کے سامنے گایتری منتر گونجا ہے. سوشل میڈیا میں یہ ویڈیو وائرل ہو رہا ہے جس میں پاکستانی پردھامنتري نواز شریف کے سامنے ایک نوجوان عورت گایتری منتر کا متن کر رہی ہے. یہی نہیں نواز شریف گایتری منتر کا متن ختم ہونے پر تالیاں بجا کر هوسلاپھجاي بھی کرتے نظر آ رہے ہیں.

holi in pakistan

یہ ویڈیو منگل کو کراچی میں ہولی کے موقع پر ہوئے ہندو کمیونٹی کے ایک تقریب کا ہے. تقریب میں نواز نے کہا کہ جبرا تبدیلی مذہب اور دوسرے مذاہب کی عبادت گاہوں کو نقصان پہنچانا پاکستان اور اسلام میں جرم ہے. وزیر اعظم کی یہ پہل شاید مستقبل میں پاکستان کی تصویر بہتر کرنے میں موثر ثابت ہو.

holi in pakistan