جی ایس ٹی کونسل کی جانب سے دی گئی راحت روز مرہ استعمال کی 40 اشیاء پر نرخ کم

0
38

نئی دہلی: جی ایس ایس کونسل کی 21 ویں میٹنگ اور سروس ٹیکس کے اجلاس میں یہ فیصلہ کیا گیا ہے کہ جی ایس ٹی کی شرح 40 روزانہ استعمال کے استعمال میں کم ہو. چھوٹی گاڑیوں پر جی ایس ایس کی شرح میں کوئی تبدیلی نہیں آئی ہے. یہ فیصلہ عام لوگوں کو عظیم ریلیف فراہم کرنے کی توقع ہے.

واضح طور پر، یہ فیصلہ کیا گیا ہے کہ جی ایس ایس کی قیمتوں میں 40 روزانہ اشیاء، جھاڑو، بھنا چنا، ربر بینڈ،سوکھی املی، رین کوٹ اور اگر بتی شامل ہیں. اس کے علاوہ، جی ایس ٹی کونسل نے ان لوگوں کو امداد فراہم کی ہے جنہوں نے چھوٹی گاڑیوں کو خرید لیا ہے. جبکہ عیش و آرام اور ایس او وی مہنگی ہو گی. وزیر خزانہ ارون جیٹلی نے کہا کہ چھوٹی کاروں کے سیس میں کوئی تبدیلی نہیں ہوگی، حالانکہ اس سے پہلے یہ خیال کیا گیا تھا کہ ان گاڑیوں میں سیس اضافہ ہوسکتا ہے.

مڈل کلاس کاروں اور ایس یو وی مہنگی ہو جائے گی
وزیر خزانہ نے کہا کہ پیٹرولیم اور ڈیزل سے چلنے والی چھوٹے کاریں جی ایس ٹی کے عمل درآمد کے بعد تین فیصد تک سستی ہیں. ان میں کوئی تبدیلی نہیں ہوگی. تاہم، جی ایس ٹی کونسل نے فیصلہ کیا ہے کہ درمیانی طبقات کی فروخت میں دو فیصد اضافہ ہوگا. ایک ہی وقت میں بڑی گاڑیوں میں 5 فیصد اضافہ ہوا ہے. اس کے علاوہ، ایس او وی میں 7 فیصد اضافہ ہوا ہے، جبکہ 13 سیٹر گاڑیوں پر ٹیکس میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی ہے.

رٹرن بھرنے کے لئے آخری تاریخ ہوگی
صنعتوں سے رعایت کرتے ہوئے، جی ایس ای کونسل نے ایک ماہ سے 10 اکتوبر تک واپسیوں کو دائر کرنے کے لئے آخری وقت بڑھا دیا ہے. GSTR-1 کو 100 کروڑ رو. سے زیادہ کاروبار کے ساتھ کمپنیوں کے لئے دائرہ لائن 3 اکتوبر کو ہوگی. جولائی کے لئے GSTR-2 کے لئے آخری تاریخ اکتوبر 31 ہوگی، جبکہ GSTR-3 کو دائر کرنے کی آخری تاریخ نومبر 10 ہوگی. جی ایس ایس کونسل نے تاجروں کو وقت دیا ہے کہ دسمبر تک چار مہینوں کے لئے آسان GSTR-3 3b آسان کرنے کا وقت دیا گیا ہے۔.