جادھو کے وکیل سالوے انکی دماغی صحت کے بارے میں فکر مند ہیں

0
362

نئی دہلی: معروف وکیل ہریش سالوے، جو انٹرنیشنل کورٹ میں کلبھوشن جادھو کے مقدمے میں وکیل ہیں. انہوں نے کہا کہ وہ اسلام آباد میں جادھو کی ماں اور بیوی کے ساتھ کلبھوشن کی ملاقات سےمایوس ہو گئے ہیں. وہ جادھو کی دماغی صحت کے بارے میں فکر مند ہیں۔

ہریش سالوے نے پیر کے روز ریپیکک ٹی وی سے کہا، “آج ہم نے جو دیکھا مایوس کن ہے. انسانوں کے طور پر، آج ہمیں جغرافیائی سیاست اوپر اوپر بڑھنا ضروری ہے. مجھے اس بات کا خدشہ تھا کہ میٹنگ کے دوران کیا ہوا تھا، نہ صرف ان کے درمیان شیشے کی دیوار (جادھو اور اس کی والدہ اور بیوی کے درمیان)، بلکہ اس نے جس طرح سے بات چیت کی اس سے بھی وہ مایوس ہوئے۔

پاکستان کا دعوی: جادھو سے افراد خاندان کی ملاقات آخری نہیں ہے

 اس نے انگریزی میں کیوں بولا؟
سالوےنے کہا، ‘ایسا لگ رہا تھا جیسے جادھو دی گئی ہدایات کے مطابق بول رہے تھے۔. عام طور پر جب کوئی جذباتی یا ناراض ہوتا ہے تو وہ اپنی ماں کی زبان کو یا بولی بولتا ہے. یہاں وہ انگریزی میں بول رہا تھا. اس نے انگریزی میں کیوں بولا؟ ‘انہوں نے کہا، میں اس کے (جادھو کی) دماغی صحت اور موڈ کے بارے میں بہت پریشان ہوں.’

ایک طویل انتظار کے بعد، بیٹٹے کو چھو نے نہیں دیا
سالوے نے مزید کہا، ” جادھو کی ماں کی حالت موت سے بھی بدتر ہوگی. اس نے اپنے بیٹے سے ملنے کے لئے اتنا لمبا سفر کیا اور انہیں مناسب طریقے سے بات کرنے کی اجازت نہیں تھی اور نہ ہی چھونے یا محسوس کرنے کی.