غیر قانونی کان کنی پرہائی کورٹ سخت یوگی کے پسندیدہ کلکٹر معطل

0
214

الہ آباد: الہ آباد ہائی کورٹ نے پابندی کے باوجود رام پورکے کوسی دریا سے غیر قانونی کان کنی کے معاملے میں سخت موقف اختیار کیا ہے. کورٹ نے اس وقت کے دو ضلع کلکٹر راجیو روتیلا اور راکیش کمار سنگھ کو فوری معطل کر ان کے خلاف تادیبی کارروائی کرنے کا چیف سکریٹری کو ہدایات دی ہیں. اس کیس میں عدالت نے 16 جنوری کو رپورٹ طلب کی ہے.

ساتھ ہی، کورٹ نے غیر قانونی کان کنی میں ضلع کے انتظامی اور پولیس افسران کے کردار کی بھی جانچ کر کے مجرموں کی محکمہ جاتی کارروائی کر سزا دینے کا بھی حکم دیا ہے.

یہ حکم چیف جسٹس ڈی بی بھونسلے اور جسٹس ایم کے گپتا کی ڈویزن بینچ دیا۔ فریادی مقصود کی مفاد عامہ رٹ میں کہنا ہے کہ ننھے کو بالو اسٹوریج کا لائسنس دیا گیا تھا جبکہ 2015 میں ہی ہائی کورٹ نے غیر قانونی کانکنی کی جانچ پڑتال کرنے اور قصورواروں پر كارروايي کی ہدایت دی تھی. اس کے باوجود، اس کے عدالت کے سخت حکم کو نظر انداز کیا گیا تھا اور اسکریننگ کے بغیر اسکرین کو ضائع کردیا گیا تھا. ٹھیکیدار غیر قانونی طور پر اسٹوریج کا لائسنس دیا گیا تھا. اس کے بعد، درخواست نامزد کی گئی تھی اور شکایت کی گئی تھی. اس کے بعد آج (14 دسمبر) کورٹ نے سخت موقف اپناتے ہوئے رامپور کے اس وقت کے دونوں جلادھكاريو کو معطل کر کارروائی رپورٹ طلب کی ہے.

مقصود پر پی آئی ایل پر سنجیدگی کے دوران، عدالت نے رام پور ڈی ایم کو طلب کیا اور اس سے پوچھا کہ اس معاملے کے بارے میں اپنے حکم کو برقرار رکھنے کے لئے. اس پر، موجودہ ڈیم نے عدالت کو بتایا کہ یہ معاملہ ان کی مدت نہیں ہے. یہ راجیو رایلا اور راکیش کمار سنگھ کے بالترتیب، ان کے سابقوں کے دور ہیں. اس کے بعد، ہائی کورٹ نے حکموں کو سختی سے معطل کردیا ہے اور ان کو حکم دیا کہ ان کے خلاف ان کے ساتھ انضباطی کارروائی کریں.

وضاحت کریں کہ راخیر کمار سنگھ اس وقت کنپور دیوی اور راجیو راٹالا ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ گورخ پور ہیں. راجیو رایلا کو وزیراعلی یوگی ادیتھناتھ کا پسندیدہ تصور کیا جاتا ہے. یاد رہے، تو جب بی آر ڈی میڈیکل کالج میں آکسیجن کی کمی سے 60 سے زیادہ بچوں کی موت ہوئی تھی تب اس کالج کے پرنسپل سے لے کر ڈاکٹر سمیت کئی دیگر ملازمین اس گاج گری، لیکن روتےلا پر تب بھی کوئی آنچ نہیں آئی. حزب اختلاف کی جماعتوں کے خلاف کارروائی کے مطالبے کے باوجود، راجیو روٹیلے، ان کے بال بہت خراب نہیں تھے. لیکن، غیر قانونی کان کنی کے اس پرانے کیس میں، عدالت کے ضد موقف کو یہ دیکھنا ہوگا کہ روٹیل کیا ہوتا ہے.

Facebook Comments