ایران اور عراق کی سرحد پر 7.3 شدت کا زلزلہ، 207 کی موت، ہزاروں زخمی

0
103

تہران / بغداد: ایران اور عراق کے سرحدی علاقے کے قریب رچرڈ پیمانے پر 7.3 شدت کا زلزلہ محسوس ہوا. اس کے دوران دو سو سات افراد ہلاک ہوئے، جبکہ ہزاروں زخمی ہوئے. ایران کے سرکاری پریس ٹی وی کے مطابق، ایران کے کرانہہ صوبے میں 130 افراد ہلاک ہو گئے ہیں.

سلےمانيا صوبے کے گورنر عمر احمد نے پیر کی صبح سی این این کو بتایا کہ عراق کے دربديكھان میں چار لوگوں کی موت ہو گيبچاو حکام کے مطابق، مرنے والوں کی تعداد بڑھ سکتی ہے کیونکہ بہت سے لوگ ملبے کے نیچے دبے ہو سکتے ہیں.

امریکی جیولوجیکل سروے (USGS) کے مطابق، زلزلے ایران کی شمال مشرقی سرحد کے قریب عراق کے هالابجا شہر کے 30 کلومیٹر دكشپشچم میں ايابھوكپ 33.9 کلومیٹر کی گہرائی میں ریکارڈ کیا گیا اور اس کے جھٹکے ترکی، اسرائیل، کویت، لبنان اور یہاں تک کہ پاکستان میں بھی محسوس

عراق کے موسمیات تنظیم نے انتباہ جاری کرتے ہوئے شہریوں کو عمارتوں سے دور رہنا اور لفٹ کا استعمال نہ کرنے کی ہدایت دی هےپردھانمتري دفتر سے جاری بیان کے مطابق، عراق کے وزیر اعظم حیدر امام آبادی زلزلے کے بعد ملک کی شہریوں کی حالت زلزلے کی وجہ سے، علاقے میں 20 سے زائد گاؤں تباہ ہوگئے ہیں اور بجلی اور پانی کی فراہمی میں مداخلت کی گئی ہے.

زلزلہ کیا ہے؟

زمین پلیٹوں کے تصادم سے آتا ہے. ہمیں زمین کی ساخت کو سمجھنا ہے. پوری سرزمین 12 تاکنیک پلیٹوں پر واقع ہے. تقریبا 30-50 کلومیٹر نیچے ہے. لیکن یورپ میں کچھ جگہوں پر یہ نسبتا کم گہری ہے. مندرجہ ذیل سیال سلیگ ہے. یہ پلیٹیں اس لاوا پر چل رہی ہیں، اور ان کی توانائی کے خاتمے میں توانائی کی جانب جاتا ہے جو زلزلہ کہا جاتا ہے.
پلیٹیں ٹھوس. در حقیقت، یہ سیارے بہت آہستہ چل رہے ہیں. اس طرح، ہر سال 4-5 ملی میٹر اپنی جگہ سے دور ہو جاتی ہے. اگر ایک پلیٹ دوسرے پلیٹ کے قریب جاتا ہے، تو کسی کو دور ہو جاتا ہے. ایسے معاملات میں، کبھی کبھی یہ ٹکرا دیتا ہے.

زلزلے کے مرکز اور شدت

زلزلے کا مرکز وہ جگہ ہوتا ہے جس کےٹھیک نیچے پلیٹوں میں ہلچل سے زمین کی توانائی نکلتی ہے. زلزلے کی وابستہ اس جگہ پر بہت زیادہ ہے. جب کمپن کی تعدد دور ہو جاتی ہے تو اس کا اثر کم ہو جاتا ہے. پھر بھی اگر ریکٹر اسکیل پر 7 یا اس سے زیادہ کی شدت والا زلزلہ ہے تو ارد گرد کے 40 کلومیٹر کے دائرے میں دھچکا تیز ہوتا ہے. لیکن یہ بھی اس پر منحصر ہے کہ آیا بھوکمک فریکوئنسی اوپر یا دائرہ کار میں ہے. اگر لرزے کی تعدد اوپر ہے تو کم علاقے کو متاثر کیا جائے گا.

زلزلے کی گہرائی

اسٹیئر کی گہرائی گہرائی میں ہے. زلزلے کی گہرائی سطح پر اس کی شدت کے طور پر کم ہو جائے گا.

زلزلہ مائیکروکنک کیا ہے؟

ہمارے ملک میں زلزلہ مائکروبوننگ کا کام شروع کر دیا گیا ہے. اس میں علاقہ کی زمین کی ساخت وغیرہ کے حساب سے زون کے اندر بھی علاقوں کو زلزلے کے خطرات کے حساب سے تین ماكروجون میں تقسیم کیا جاتا ہے. دلی، بنگلور سمیت بہت سے شہروں میں مائکروکونٹنگ ہے.

جنرل زلزلے

زلزلہ پیمانے پر 5 سے زائد کم شدت کے ساتھ زلزلے ہلکے وزن پر غور کیا جاتا ہے. ایک سال میں تقریبا 6000 ایسے زلزلے ہیں. جبکہ زلزلے کو 2 یا کم شدت کی ریکارڈ کرنا مشکل ہے اور ان کے جھگڑے بھی محسوس نہیں ہوئے ہیں. اس طرح زلزلے سال میں 8000 سے زیادہ ہوسکتی ہے.

بڑے زلزلہ کون ہیں؟

پیمانے پر، 5-5.9 زلزلے کے اعتدال پسند ہیں اور فی سال 800 جھگڑے لگاتے ہیں. جبکہ 6-6.9 شدت کے زلزلے بڑے ہوتے ہیں اور ایک سال میں 120 مرتبہ آتے ہیں. 7-7.9 شدت زلزلہ 18 سال ہوسکتا ہے. جبکہ ایک سال میں 8-8.9 شدت زلزلہ ہوسکتا ہے. 20 سالوں میں ایک بار زلزلے کا ایک بڑا واقعہ پیش ہوتا ہے.

جس زلزلہ کا سامنا کرنا پڑتا ہے

رچرڈ پیمانے پر، 5 شدت کے زلزلہ عام طور پر خطرناک نہیں ہیں. لیکن یہ علاقے کی ساخت پر منحصر ہے. اگر زلزلے کا مرکز دریا کے کنارے پر ہے اور زلزلہ پروف ٹیکنالوجی کے بغیر اعلی عمارات ہیں تو 5 گھنٹے زلزلہ خطرناک ہوسکتا ہے.

Facebook Comments