نارتھ کوریا کے ڈیکٹیٹر کم نے امریکہ کو دھمکی دی،میری میز پر جوہری بٹن ہے

0
104

پیانگانگ: گزشتہ سال امریکی صدر ڈونالڈ ٹراپ اور شمالی کوریائی ڈیکٹر کم جونگ نے ایک دوسرے کو برباد کرنے کے لئے دھمکی دی. کم نے نیا سلسلہ جاری رکھا. کم نے امریکہ کو نئے سال کے آغاز سے بھی دھمکی دی ہے.

نئے سال میں ملک سے خطاب کرتے ہوئے، کم جونگ نے کہا، “وہ امریکہ کے کسی بھی حصے کو نشانہ بنا سکتا ہے. اس نے کہا، پورے امریکہ ہمارے جوہری ہتھیار کے گنجائش کے اندر اندر ہے اور جوہری بٹن ہمیشہ اپنی میز پر ہے. یہ ایک خطرہ نہیں ہے، یہ ایک حقیقت ہے. ‘

امریکہ کی جنک ہمارے جوہری ہتھیاروں میں
کم جونگ کے مطابق، ‘امریکہ شمالی کوریا کے خلاف جنگ کا وعدہ نہیں کر سکتا. انہوں نے کہا، ہم نے امریکہ کے تمام حصوں پر ایٹم سے حملہ کرنے کی صلاحیت تیار کی ہے.

جنوبی کوریا کے لئے پیغام
تاہم، کم نے جنوبی کوریا کو یہ پیغام دیا ہے کہ مذاکرات کا راستہ کھول دیا گیا ہے. کوریائی جزائر سے فوجی کشیدگی کو کم کرنا ضروری ہے. کم کوریا نے جنوبی کوریا میں ہونے والے اولمپک کھلاڑیوں کو بھیجنے پر، کم کہا، “یہ ممکن ہے کہ دونوں کوریا کے حکام جلد ہی ملیں گے اور اس پر غور کریں گے.” کم امید کی گئی کہ یہ واقعہ کامیاب ہو جائے گا. .

پیانگانگ اور سیول تعلقات بہتر بن سکتے ہیں
کم نے مزید کہا، ‘پیانگانگ اور سیول اپنے رشتے کو بہتر بنانا چاہئے. اسی وقت، انہوں نے یہ بھی کہا کہ، ‘شمالی کوریا صرف اس وقت جب اس کی سلامتی کو دھمکی دی جائے گی توہری ایٹمی استعمال کریں گے.’

Facebook Comments