مودی نے منموہن پر کیا طنز تو بپھري کانگریس، راہل بولے اور کتنا گر جائیں گے وزیر اعظم مودی

0
8
modi-congress
1 of 3

نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی نے بدھ (8 فروری) کو راجیہ سبھا میں سابق وزیر اعظم ڈاکٹر منموہن سنگھ پر شدید حملہ کیا. پی ایم مودی کے سابق وزیر اعظم منموہن پر کی گئی تبصرے کے بعد کانگریس ممبر پارلیمنٹ اپنی نشستوں سے اٹھ کر ویل تک آ گئے. وہ سابق وزیر اعظم پر کی گئی اس تبصرے کو اشتعال انگیز قرار دیتے ہوئے ایوان سے واک آئوٹ کر گئے.

پی ایم مودی کے تبصرہ پر سخت ناراضگی ظاہر کرتے ہوئے کانگریس نائب صدر راہل گاندھی نے کہا کہ پارلیمنٹ میں جو ہوا وہ شرمناک تھا. وہیں منموہن سے جب میڈیا نے پی ایم مودی کے تبصرے کے بارے میں پوچھا تو انہوں نے کہا کہ میں کچھ نہیں کہنا چاہتا ہوں.

ذرائع کے مطابق، کانگریس نے پارلیمنٹ میں وزیر اعظم نریندر مودی کا بائیکاٹ کرنے کا فیصلہ بھی کیا ہے. کانگریس وزیر اعظم مودی سے معافی مانگنے کا مطالبہ کر رہی ہے.

راہل گاندھی نے ٹویٹ کرکے اپنی ناراضگی کا اظہار کیا. انہوں نے لکھا کہ جب ایک پی ایم کے سابق منصبوں کا مذاق اڑانے کے لئے خود کو اس سطح پر لے جاتا ہے تو وہ پارلیمنٹ اور قوم کے وقار کو بھی نیچے گرا دیتا ہے. پی ایم مودی نے اپنے آپ کو دوسروں سے زیادہ گرا لیا ہے.
پی ایم مودی نے ایوان کی عزت کا خیال نہ رکھتے ہوئے ملک اور ایوان کو ٹھیس پہنچائی ہے. نریندر مودی نے سابق وزیر اعظم کا مذاق اڑا کر وزیر اعظم کے عہدے کے وقار کو کم کیا ہے. راہل گاندھی نے کہا کہ نریندر مودی نے وزیر اعظم کے عہدے کے لیے جتنا نیچے لانے کا کام کیا ہے، اتنا آج تک کسی نے نہیں کیا.

1 of 3