یوگی دیں گے یو پی کے بوگس باباووں کو سبق،سنتو ں سے کیا وعدہ

0
94

لکھنؤ: اکیل بھارتیہ اکھاڑا پریشد کی طرف سے جعلی بابا ووں کی تشکیل کے بعد آج، بزرگوں کے ایک گروہ نے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ سے ملاقات کی. 28 سنتوں نے کہا کہ اکھاڑا کے 18 کونسلوں کے 28 سنتوں سمیت مہنت نریندر گیری نے 11 جعلی باباوں پر کارروائی کرنے کی چیف منسٹر یوگی نے کہی ہے۔. اس کے علاوہ، سنتوں نے الہ آباد کا نام پریاگ بدل کر رکھنے کی تجویز بھی پیش کی ہے۔

دس ستمبر کو اکھاڑا نے 11 جعلی بابا وں کی ایک فہرست جاری کی تھی. جس میں آبرو ریزی کے مجرم گرمیت رام رحیم، آسارام باپو، رادھے ماں اور نرمل بابا سمیت 11 باباوں کے نام فہرست میں درج تھے. اجلاس میں ان کا سماجی بائیکاٹ کا فیصلہ بھی کیا گیا تھا.
آج، وزیراعلی یوگی سے ملنے کے بعد، اکھاڑا پریشد کے صدر نریندر گیری نے کہا کہ انہوں نے 11 جعلی فرضی باباووں کی وزیر اعظم کو فہرست فراہم کی. انہوں نے یقین دہانی کرائی ہے کہ ایسے جعلی بابا پر عمل ہوگا جو ہماری ریاست میں آتا ہے. یہ بھی بات ہوئی کہ کمبھ میلے میں آنے والے باباووں کے شناختی کارڈ جاری کئے جائیں۔


سنت گیری نے کہا کہ گھریلو ہونا ایک اچھی بات ہے۔ لیکن سناتن دھرم میں غلط کرنا ٹھیک نہیں ہے. آنے والے دنوں میں، جعلی بابا کی فہرست جاری کی جائے گی. اکھاذڑا کونسل نے اپنے لاکھوں پیروکاروں سے کہا ہے کہ وہ ان کے اردگرد نظر رکھے اور اس طرح کے جعلی بابا کی اطلاع دیں. کونسل پہلے ان کی جانچ پڑتال کرے گا اور اس کے بعد اس طرح کے لوگوں کی ایک فہرست بھی جاری کی جائے گی.

یہ 11 جعلی بابا ہیں
– آسارام باپو عرف آشومل شرمملانی
– سکھویندر کور عرف رادے ماں
– سچیدا نند گیری عرف سچن دتتا
گررمیت سنگھ رام رحیم سچا ڈیرہ، سرسا
– اوم بابا اکا ویندکنند جھا
نرمل بابا عرف نرمل پریت سنگھ
– اکچھا دھاری بھمانینڈ عرف شیو مورتی دیویدی
– سوامی آسیما نند
اوم نما شیوائے
ناراین سا ئیں
رام پال

الہ آباد کا نام ہوگا پریاگ راج
گیری نے کہا کہ اس نے الہ آباد کو پریاگ راج کرنے کی تجویز پیش کی ہے۔. برطانویوں نے مغلوں نے بھی کمبھ کا نام پریاگ راج رکھا،پھر ہم اس ضلع کا نام پریاگ راج کیوں نہیں کر سکتے ہیں۔