یوپی میں آج سے شروع ہو جائے گا ‘یوگی دور’، آدتیہ ناتھ اور انکے ساتھیوں نے عہدے کا حلف لیا

0
27

لکھنؤ: مہنت یوگی آدتیہ ناتھ 19 مارچ، اتوار کو دوپہر 2:15 بجے وزیر اعلی کے عہدے کا حلف لینے کے لئے کانشی رام میموری اپون، لکھنؤ نکل چکے ہیں. ان کے ساتھ کیشو موریہ اور ڈاکٹر دنیش شرما بھی ڈپٹی سی ایم کے طور پر حلف لیں گے. جس طرح اتر پردیش کے نئے وزیر اعلی کے نام کو لے کر رہسی بنا ہوا تھا، ٹھیک ویسے ہی وزراء کے نام پر سے بھی اب آہستہ آہستہ پردہ اٹھنے لگا ہے. حلف برداری کے بعد آدتیہ ناتھ کابینہ کے اجلاس لیں گے اور میڈیا سے بھی مخاطب ہوں گے.

ممکنہ وزراء کی فہرست میں 22 کابینہ وزیر، 14 وزیر مملکت اور 9 وزیر مملکت (آزادانہ چارج) کے عہدے کا حلف لے سکتے ہیں. حلف برداری کی تقریب میں شامل ہونے کے لئے مرکزی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ، چھتيسگڑھ کے وزیر اعلی رمن سنگھ، جھارکھنڈ کے وزیر اعلی رگھورداس، راجستھان کی وزیر اعلی وسندھرا راجے، ایس پی سرپرست ملائم سنگھ یادو، آندھرا پردیش کے وزیر اعلی چندر بابو نائیڈو، مدھیہ پردیش کے وزیر اعلی شیوراج چوہان، مرلی منوہر جوشی اور لال کرشن اڈوانی بھی میموری اپون پہنچ گئے ہیں.

 فہرست …

یوپی انچارج اوم ماتھر، تنظیم سیکرٹری سنیل بنسل اور یوپی بی جے پی صدر اور ڈپٹی سی ایم کیشو پرساد موریا نے امت شاہ کے ساتھ دہلی میں وزراء کے نام پر تبادلہ خیال کیا، جس کے بعد یہ فہرست جاری کی گئی ہے.

آدتیہ ناتھ نے خود لیا تیاریوں کا جائزہ
مہنت یوگی آدتیہ ناتھ نے ڈی جی پی جاوید احمد، پرنسپل سکریٹری دےوشيش پانڈا اور ایس ایس پی منزل سینی سے ملاقات کی اور کہا کہ جشن میں کسی طرح کا ظلم برداشت نہیں کیا جائے گا. اس کے بعد وہ حلف برداری کی تقریب سائٹ پہنچے، جہاں انہوں نے خود تیاریوں کا جائزہ لیا.

یوپی پولیس نے جاری کی ٹریفک ایڈوائزری
حلف برداری سماهور کے چلتے یوپی پولیس نے ٹریفک ایڈوائزری جاری کی، تاکہ لوگوں کو کسی طرح کی کوئی مسئلہ نہ ہو.