ہردوار کی طرح برسانا اور ورنداون میں بھی گوشت اور شراب بند

0
50

لکھنؤ: ہردوار کی طرح متھرا کے ورنداون اور برسانا ٹاؤن ایریا میں بھی اب گوشت اور شراب نہیں ملے گا کیونکہ یوپی حکومت نے ان دونوں ٹاؤن کو مقدس قرار دیا ہے۔. اس سے پہلے اترا کھنڈ جب یو پی کا بھی حصہ تھا. اس وقت ہری دوار کو مقدس مقام کا درجہ دیا گیا تھا اور نوٹیفائڈ کیا گیا تھا ۔حالانکہ اترا کھنڈ کے قیام کے بعد سے اب ہریدوار یو پی کا حصہ نہیں رہا۔

ریاستی حکومت نے جمعہ کو لوکل باڈیز انتخابات کے نوٹیفکیشن جاری ہونے کے پہلے ہی ان دونوں ٹاؤن کو مقدس مقام کا اعلان کرنے کا نوٹیفکیشن جاری کر دیا. جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق اب وریندران میں شراب اور گوشت پر پابندی ہوگی. یہ سرکاری ریکارڈوں میں پہلا شہر ہے، جس کو ‘مقدس مقام ‘ قرار دیا گیا ہے.

ریاستی حکومت کے ایک ترجمان نے بتایا کہ حکومت نے ان مقامات کی افسانوی سیاحت کی اہمیت کو سمجھتے ہوئے یہ فیصلہ لیا ہے. حکومت نے ایکسائز اور منشیات کے انتظامیہ کے محکمہ اور جنرل انتظامیہ کے محکمہ کو ہدایت کی ہے کہ جاری کردہ حکم کے مطابق اگلے تین ماہ میں کارروائی کریں.

یاد رہے کہ حال ہی میں ورنداون کو متھرا میونسپل بورڈ میں شامل کیا گیا ہے اور متھرا میونسپل کارپوریشن بنایا گیا ہے. جبکہ برسانہ نگر پنچیت ہے. ان جگہوں میں، اگلے مہینے کے لئے بلدیاتی انتخابات پیش کیے جاتے ہیں. اس طرح، یہ اعلان انتخابی انتخابات سے پہلے سطح پر بی جے پی کا ایک حصہ ثابت ہوسکتا ہے.