میدانتا اسپتال کی ایئر ایمبولینس بینکاک میں حادثے کا شکار، پائلٹ ہلاک، 4 زخمی

نئی دہلی: میدانتا اسپتال کی ایک ایئر ایمبولینس پیر (06 مارچ) کو بینکاک میں کریش ہو گئی. ایمبولینسوں میں میدانتا اسپتال میں 2 ڈاکٹر، ایک نرس اور 2 پائلٹ سوار تھے. جس میں ایک پائلٹ کی موقع پر ہی موت ہو گئی ہے. حادثے کی معلومات وزیر خارجہ سشما سوراج نے دی.

medanta hospital 
ایمبولینس نئی دہلی سے بینکاک جا رہی تھی. یہ حادثہ تھائی لینڈ کے دارالحکومت بینکاک سے تقریبا 730 کلومیٹر دور ناكھون پاتھوم پر ہوا. بتایا جا رہا ہے کہ خراب موسم کی وجہ سے ہیلی کاپٹر کی کریش لینڈنگ کرانی پڑی اور اس میں آگ لگ گئی. زخمیوں کو آرمی کے ہیلی کاپٹروں کی مدد سے بینکاک آرمی اسپتال میں بھرتی کرایا گیا ہے.

 

 

وزیر خارجہ سشما سوراج نے ٹویٹ کر کے بتایا کہ اس حادثے میں ایئر ایمبولینس کے پائلٹ اراكشا نندی کی موت ہو گئی. جبکہ حادثے میں زخمی ڈاکٹر شولےدر اور ڈاکٹر نرم لیے آئی سی یو میں بھرتی کرایا گیا ہے. سشما سوراج نے کہا کہ ہم مدد پہنچا رہے ہیں.

medanta hospital

میدانتا اسپتال کے سربراہ ڈاکٹر نریش ترےهن نے حادثے کو بدقسمتی قرار دیتے ہوئے کہا کہ یہ ایئر ایمبولینس بینکاک سے ایک مریض کو لانے گئی تھی، جو پھیپھڑوں کی بیماری سے دو چار رہا ہے. میدانتا کے ڈاکٹروں کی ایک ٹیم بینکاک کے لئے روانہ ہو گئی ہے.