ایم این ایس نہیں کرے گی شاہ رخ کی فلم ‘رئیس’ کی مخالفت، پاک اداکارہ ماهرا نہیں کریں گی پروموشن

0
178
film raees

ممبئی: مہاراشٹر نو نرمان سینا (ایم این ایس) شاہ رخ خان کی 26 جنوری کو ریلیز ہونے والی فلم رئیس کی مخالفت نہیں کرے گی. اتوار دیر شام فلم ریلیز پر شاہ رخ اور راج ٹھاکرے کے درمیان کافی دیر تک بات چیت ہوئی. راج ٹھاکرے نے ملاقات کے بعد میڈیا کو بتایا کہ شاہ رخ خان نے ان سے کہا ہے کہ پاکستانی اداکارہ ماهرا خان، جو اس فلم کی ہیروئن ہیں وہ بھارت میں پروموشن کا حصہ نہیں ہوں گی. ساتھ ہی وہ اپنے ہوم پروڈکشن کی کسی بھی فلم میں پاکستانی اداکار کو نہیں لیں گے.

film raees

film raees

اس شرط پر انہوں نے فیصلہ کیا ہے کہ وہ فلم رئیس کی مخالفت نہیں کریں گے. اس سے پہلے فلم کے پرو़ڈيوسر رتیش نے کئی بار راج ٹھاکرے سے ملنے کا وقت مانگا تھا، لیکن انہوں نے ملنے سے انکار کر دیا تھا. بتا دیں کہ اس سے پہلے کرن جوہر کی فلم اے دل ہے مشکل بھی بڑی مشکل سے رہائی ہوئی تھی. اس فلم میں بھی پاکستانی ایکٹر فواد خان کو کاسٹ کیا گیا تھا.

فلم کے ایک سین پر ہوا تنازعہ

بالی وڈ ایکٹر شاہ رخ خان سمیت 6 افراد پر جلد ہی ریلیز ہونے والی فلم ‘رئیس’ میں شیعہ کمیونٹی کے مذہبی جذبات کو ٹھیس پہنچانے کا ااروپ لگا. گزشتہ جمعہ کو جونپور کی سول کورٹ میں کیس درج کیا گیا. یہ کیس جونپور کے وکیل سید شہنشاہ حسین نے ‘رئیس’ فلم کے ڈائریکٹر راہل ڈھولکیا، پروڈیوسر گوری خان، شاہ رخ خان، فرحان اختر، رتیش سدھواني اور سینسر بورڈ کے چیئرمین پهلاج نہلانی کے خلاف درج کرایا.

film raees