ناگ پور: بھارت نے سری لنکا کو 239 رنز سے ہرا دیا

0
232
2 of 3

کپتان وراٹ کوہلی (213) کی ڈبل سنچری اور چتیشور پجارا (143)، مرلی وجے (128) اور روہت شرما (ناٹ آووٹ 102) کی سنچری اننگز کے دم پر بھارت نے اتوار کو اپنی پہلی اننگز چھ وکٹ کے نقصان پر 610 رنز پر اعلان کر دیا .آپ کی دوسری اننگز کھیلنے اتری سری لنکا کی ٹیم تیسرے دن سٹمپس تک ایک وکٹ کے نقصان پر 21 رنز بنا پائی. سینڈیپ ساماروکرم، جو اتوار کو ٹیم کی طرف سے مووی کے پاس واپس آئے تھے، ایشین شرما نے انہیں کٹوری کے راستے سے ظاہر کیا کہ وہ اکاؤنٹ کھولنے کا موقع نہ دے سکے.

اس کے بعد، پیر کو ایک وکٹ پر 21 رنز سے آگے کھیلنے اتری سری لنکا کی ٹیم ہندوستانی گیند بازوں کے آگے تباہ نظر آئی اور پہلے سیشن کے اختتام تک اس نے اپنے آٹھ وکٹ گنوا دےشريلكا کی ٹیم کو اس قدر کمزور کرنے میں رویندر جڈیجہ، ایشانت ریوچندران آشون اور امش یادو نے ایک اہم کردار ادا کیا.

جڈیجہ نے 34 کے كليوگ پر دمتھ كرارتنے (18) کو مرلی وجے کے ہاتھوں کیچ آؤٹ کر سری لنکا کو دن کا پہلا جھٹکا دیا. اس کے بعد ٹیم کے اکاؤنٹ میں 14 رن ہی شامل پائے تھے کہ لاهر تھرامننے (23) امیش یادو کی گیند پر جڈیجا کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہو گےےجےلو میتھیوز (10) نے کپتان دنیش چڈيمل (ناٹ آووٹ 53) کے ساتھ 20 رن جوڑے، لیکن وہ طویل عرصے تک پچ پر نہیں رہ سکا، اور روہت شرما جےجا نے بال پر پکڑ لیا.

ایک سرے پر سری لنکا کی اننگز کو سنبھالے چڈيمل کو ٹیم کے باقی کھلاڑیوں کا ساتھ نہیں ملا. میتھیوز کے آؤٹ ہونے کے بعد کپتان کا ساتھ دینے آئے نروشن ڈكوےلا (4) کو ایشانت نے کپتان وراٹ کوہلی کے ہاتھوں کیچ آؤٹ كرواياسكے بعد اشون نے داسن شناكا (17) کو بھی زیادہ دیر تک چڈيمل کے ساتھ پچ پر ٹکنے نہیں دیا اور لوکش، جو راہول نے پکڑا تھا، ٹیم کے چھٹے وکٹ بھی گر گیا. جب شاناکا کو مسترد کردیا گیا تو ٹیم کا اسکور 102 تھا.

READ MORE

2 of 3