ناگ پور: بھارت نے سری لنکا کو 239 رنز سے ہرا دیا

0
232
3 of 3

اشون نے شناكا کے آؤٹ ہونے کے بعد دلروان پریرا اور رنگنا هےراتھ کو اکاؤنٹ کھولنے کا موقع بھی نہیں دیا اور پویلین کا راستہ دكھاياسرگا لكمال (ناٹ آووٹ 19) اور چڈيمل نے اس کے بعد کسی طرح بغیر کوئی اور وکٹ گنوائے ٹیم کا اسکور لنچ تک 145 کے سکور تک پہنچ گئے.

دوسرا سیشن میں، بھارت کو جیتنے کے لئے صرف دو وکٹوں کی ضرورت تھی. ٹیم کی اننگز کو سنبھالے چڈيمل کو امیش نے 165 کے كليوگ پر اشون کے ہاتھوں کیچ آؤٹ کروایا اور سری لنکا کو گھٹنے ٹیکنے پر مجبور کر دياچڈيمل کے آؤٹ ہونے کے بعد 10 ویں وکٹ کے لئے سرگا لکمل (31) کا ساتھ دینے آئے لاهر گماگے آشون نے اکاؤنٹس کھولنے کا موقع نہیں دیا اور 166 پر سری لنکا کی اننگز کو بدمعاش قرار دیا.

سوئنگ کے وکٹ کے ساتھ، سابقہ ​​باؤلر آشون نے اس کا نام ایک اور نام ہے. وہ 300 کیریئر وکٹ مکمل کرنے کا سب سے تیز کھلاڑی بن گیا. انہوں نے اس ترتیب میں آسٹریلیا کے تجربہ کار بولر ڈینس للی کو پچھاڑاڈےنس نے 56 ٹیسٹ میچوں میں 300 وکٹ پورے کرنے کا ریکارڈ بنایا تھا. آشون نے 54 ٹیسٹ میچز میں 54 وکٹیں حاصل کیں اس کامیابی کے ساتھ، انہوں نے 300 ٹیسٹ وکٹ مکمل کرنے والے بولرز کی فہرست میں سب سے تیز جگہ پر قبضہ کر لیا ہے.

3 of 3