لاس ویگاس: موسیقی فیسٹیول میں اندھا دھند فائرنگ، 30 افراد ہلاک

0
91

لاس ویگاس: لاس ویگاس میں ایک موسیقی کے تہوار میں، ایک بندوق بردار نےاندھادھند فائرنگ کر کے اب تک ٣٠ افراد کو ہلاک کردیا۔جبکہ ١٠٠ سے زیادہ افراد زخمی ہوئے ہیں۔ میں بے نقاب فائرنگ کی جس میں 30 افراد جاں بحق اور 100 سے زیادہ زخمی ہوگئے. پولیس نے پیر کو پیر کو یہ معلومات دی.

سی این این کی رپورٹ کے مطابق، لاس ویگاس میٹرو پولیس کے شیرف جوزف لوبرارڈ نے یہ خبر ایک پریس کانفرنس میں کی تھی.

لام باڈرے نے زیادہ معلومات دئے بغیر حملہ آور کو ہلاک کرنے کی بھی اطلاع دے دی۔

شہر میں 10 بجے منڈیالی بے کیسینو کے نزدیک فائرنگ – 91 ہارسٹ فیسٹیول (موسیقی فیسٹیول) میں فائرنگ ہوئی.

سوسائٹی میڈیا پر ایک ویڈیو میں سیکڑوں لوگوں کوبھاگتے ہوئے دیکھا جا رہا ہے. کچھ مناظر میں فائرنگ کی آواز سنا ئی دے رہی ہے۔
ایک عہدے دار نے سی این این کو بتایا کہ وہ فائرنگ کے واقعات کے نتیجے میں امبولل پہنچ گئے اور لوگوں کو زندہ رہنے کے لۓ لوگ ادھر ادھر بھاگتے دیکھا۔

انہوں نے کہا، “ہم نے کسی گیس اسٹیشن پر کسی سے ملاقات کی. ایک نرس .. جو کنسرٹ میں تھی اور اس نے ایک آدمی کا علاج کیا جس کے چہرے پر گولی مار دی گئی. کسی کو سینے میں گولی مار دی گئی تھی اور کسی کو جگر میں گولی مار دی گئی، جس نے انہیں علاج کیا. “

بیکرز فیلڈ پولیس ڈیپارٹمنٹ کے بہت سے ڈیوٹی آفیسرز نے فائرنگ کی اطلاع دیکھی. حادثے میں ایک اہلکار زخمی بھی ہوا.

لاس ویگاس پولیس ڈیپارٹمنٹ نے اعلان کیا ہے کہ وہ اس وقت اضافی حملہ آوروں کی تلاش نہیں کر رہے ہیں.

لاس ویگاس (نیواڈا) میں متعدد واقعات کے سلسلے میں، فیس بک نے ایک سیکورٹی چیک اپ کی خصوصیت شروع کی ہے، تاکہ واقعے کے علاقے میں موجود لوگ اپنے دوستوں اور رشتہ داروں کو اپنی حفاظت کے بارے میں معلومات فراہم کرسکیں.

فائرنگ کی وجہ سے، شہر کی مکیکرن انٹرنیشنل ایئر پورٹ میں پروازوں پر عارضی پابندی کے بعد پرواز کی خدمات دوبارہ شروع کردی گئی ہیں.