فلم پدماوتی کا نام پدما وت۔ کچھ ترمیمات کے بعد ریلیز ہوگی

0
33

ممبئی: مرکزی فلم سرٹیفیکیشن بورڈ (سی بی ایف سی) نے سنجے لیلا بھنسالی کی متنازعہ فلم ‘پدماوتي’ کو ‘کچھ تبدیلیوں کے ساتھ’ یو / اے سرٹیفکیٹ دینے کا فیصلہ کیا ہے اور فلم پروڈیوسر سے کہا ہے کہ فلم کا نام بدل کر ‘پدماوت’ کیا جائے سی بی ایف سی کی جانب سے جاری ایک بیان کے مطابق، فلم میں کچھ ڈس کلیمر دینے کے لئے کہا گیا ہے، جس میں ایک ڈس کلیمر ستی رواج کو وقار نہ بخشنے کے لحاظ سے ہے. اس کے ساتھ ہی فلم گانے، نغمے ‘گھومر’ میں متعلقہ تبدیلی کرکے اسے کردار کے مطابق بنانے کے لئے بھی کہا گیا ہے.

ایک انکوائری کمیشن کی میٹنگ سی سی ایف سی کے چیئرمین پروسو جوشی کی موجودگی میں جمعرات کو منعقد ہوئی. اس خصوصی کمیٹی میں ادے پور سے اروند سنگھ، اور جے پور یونیورسٹی کے ڈاکٹر چندرم سنگھ اور پروفیسر كےكےسه شامل تھے.

سی بی ایف کے مطابق، فلم کو ‘سازوں اور معاشرے دونوں کو ذہن میں رکھنا متوازن نظریہ’ کے ساتھ دیکھا گیا ہے.

فلم کو بھارت کے سینما گھروں میں دکھائے جانے کا سرٹیفکیٹ دینے سے پہلے اس میں کئی کاٹ اور فلم کا نام تبدیل کرنے کے لئے کہا گیا ہے. کچھ رپورٹس کے مطابق، 26 کٹ آرڈر دیا گیا ہے.

فلم کی حتمی 3D درخواست جمعرات کو سی بی ایف سی (28 دسمبر) کو جمع کردی گئی تھی.

بورڈ نے کہا کہ ضروری ترمیم کے بعد حتمی مواد کو ختم کرنے کے بعد حتمی سرٹیفکیٹ جاری کی جائے گی.

یکم دسمبر کو ‘پدما موتی’ کو ریلیز کیا جانا تھا، لیکن ان کی رہائی ختم ہو گئی تھی جس کے بعد راجپوت تنظیم کرنانی فوج نے پابندی کی کوشش کی تھی. انہوں نے دعوی کیا کہ اس فلم میں تاریخی حقائق کو چھیڑ دیا گیا ہے.

فلم میں دیپکا پادکون، رنویر سنگھ اور شاہد کپور جیسے ستارے قیادت کے کردار میں ہیں.