کانگریس؛صدر کے لئے راہول کی نامزد،گی پراناب منموہن کی دعائیں

0
74

نئی دہلی: راہول گاندھی نے پیر کے روز (دسمبر 4) کو پارٹی کے صدر کے عہدے پر نامزد کیا ہے. اس دوران ان کے ساتھ سابق وزیر اعظم منموہن سنگھ، شیلا دکشت، جیوتی رادتیہ سندھیا، محسنہ قدوائی، اشوک گہلوت سمیت کئی سینئر کانگریس لیڈر موجود رہے.

نامزدگی بھرنے سے پہلے راہل گاندھی راج گھاٹ جا کر بابائے قوم مہاتما گاندھی کو خراج عقیدت پیش کیا. اس کے بعد وہ سابق وزیر اعظم منموہن سنگھ کی رہائش گاہ میں بھی گئے تھے.

راہل کے لئے پہلے سیٹ کے لئے کانگریس لیڈر احمد پٹیل، نارائن سامی، شیلا دکشت، موتی لال ووہرا، کمل ناتھ، محسنہ قدوائی، ترون گوگوئی اور اشوک گہلوت حرکت بنے. یہ سینئر رہنماؤں ایک پروپوزل کی شکل میں موجود تھے.

نامزدگی بھرنے سے پہلے راہل گاندھی اپنی ماں اور موجودہ پارٹی صدر سونیا گاندھی، سابق وزیر اعظم منموہن سنگھ اور سابق صدر پرنب مکھرجی سے ملاقات کی.

سابق وزیر اعظم منموہن سنگھ نے راہل کو نیک خواہشات دیتے ہوئے کہا، ‘ہم نے نمنےشن فائلوں ہے، لوگوں کی خدمت کرنے کی طرف ایک اور قدم بڑھایا ہے.’ سابق وزیر اعظم بولے، ‘سونیا گاندھی نے اب تک صدر کے عہدے کے کردار شاندار طریقے سے ادا کیا ہے. اب راہول اسے آگے بڑھا دیں گے. راہول راہنمائی کے ساتھ آگے بڑھتے رہیں گے. ‘

کانگریس کے سینئر لیڈر اشوک گہلوت نے کہا، کہ ‘بی جے پی کو جواب دینا چاہئے، کہ کیا ان کی پارٹی میں جمہوریت ہے. سونیا جی نے ہی پہلے پیشکش پر دستخط کئے ہیں. ‘انہوں نے کہا، کہ’ تمام کو گجرات انتخابات کے نتائج کا انتظار کرنا چاہئے. وزیراعظم کی ریلیوں میں کرسیاں خالی ہیں. بی جے پی کے صدر بھی آر ایس ایس کے صدر کا فیصلہ کرتے ہیں.

امید ہے کہ راہول گاندھی کانگریس کے صدر کے مشق کیلئے واحد امیدوار ہوں گے. پیر کو نامزد ہونے کا آخری دن ہے. تاہم، کسی نے ابھی تک فارم مکمل نہیں کیا ہے. نئے کانگریس کے صدر کا اعلان 5 دسمبر کو ہوگا. گجرات اسمبلی کے انتخابات میں پارٹی کے کارکنوں کو کانگریس واپس آنے کی توقع ہے، یہ لمحہ ایک نیا اثر ثابت ہوسکتا ہے.

Facebook Comments