راہل گاندھی کے مطابق یو پی میں تھوڑا نقصان ہو گیا، بی جے پی نے پیسوں کے دم پر خریدی جمہوریت کی اکثریت

نئی دہلی: کانگریس نائب صدر راہل گاندھی نے منگل (17 مارچ) کو یوپی اسمبلی چناو- 2017 میں بی جے پی کی جیت پر مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ اس کی جیت کی کئی وجہ ہیں. جن میں سے ایک پولرائزیشن بھی ہے.

راہل گاندھی نے کہا کہ یوپی میں پارٹی کو تھوڑا نقصان ہوا ہے. ہم وہاں کچھ کمزور پڑ گئے تھے. راہل گاندھی نے کہا کہ یوپی میں ان کی پارٹی کی کارکردگی اچھی نہیں رہی اور وہ اس بات کا اقرار کرتے ہیں.

rahul gandhi
راہل نے کہا کہ پانچ ریاستوں میں ہوئے اسمبلی انتخابات میں بی جے پی نے دو میں جیت درج کی اور ہم نے 3 میں جیت درج کی. ان میں سے دو راجياے میں فنانشل پاور اور منی کے غلط استعمال سے بی جے پی ڈیموکریسی کو دفن کر رہی ہے. بی جے پی پیسوں کے دم پر جمہوریت کی اکثریت خرید رہی ہے.

rahul gandhi

یہاں راہل گاندھی گوا اور منی پور کا ذکر کر رہے تھے. جہاں پر کانگریس سب سے بڑی پارٹی بن کر ابھری لیکن اکثریت نہ ہونے کی وجہ سے وہ حکومت نہیں بنا پا رہی. وہیں بی جے پی کے پاس کانگریس سے کم سیٹیں ہیں لیکن وہ حکومت بنانے کا دعوی کر رہی ہے.

راہل گاندھی نے کہا کہ ہماری لڑائی بی جے پی کے نظریات سے ہے، جس میں وہ لوگ منی پور اور گوا میں کر رہے ہیں ہم لوگ اسی نظریے کے خلاف لڑ رہے ہیں. ‘

rahul gandhi