سومناتھ تنازعہ؛راہل نے کہا میرا خانوادہ شیو بھکت ہے۔ ہم ۔دلالی نہیں کرتے

0
163

نئی دہلی: کانگریس کے نائب صدر راہول گاندھی گجرات کے دو روزہ دورے پر اپنے سومناتھ مندر درشن کا دورہ کرتے تھے. یہاں ایک غیر ہندو کے طور پر ان کے داخلے کے بارے میں بحث عام ہے. اس معاملے کو واپس لے کر کانگریس نائب صدر کا ایک حالیہ ویڈیو باہر آیا.

اس ویڈیو میں راہول سومناتھ مندر مندرتنازعات کا حوالہ دیتے ہوئے مخالفین پر جوابی حملہ کرتے نظر آرہے ہیں۔

‘میری دادی، میرا خاندان ایک شیو بھکت ہیں۔’
اس ویڈیو میں وہ کہہ رہے ہیں، ‘میری دادی، میرے خاندان شیوبھکت ہے.’ اس کے بارے میں، لوگ موجود تھے انہوں بہت زیادہ تالیاں بجائیں۔. راہول مزید یہ کہہ رہے ہیں کہ ‘ہم عام طور پر ان چیزوں کو نجی رکھتے ہیں. ہم ان کے بارے میں بات نہیں کرتے کیونکہ ہم سوچتے ہیں کہ ہمارے دھرم ہماری بات ہے … یہ ہمارے اندر ہے …. ہمیں کسی کے سرٹیفکیٹ کی ضرورت نہیں ہے. ہم اس پر کاروبار نہیں کرنا چاہتے ہیں جو ہمارا ہے، نہ ہی ہم اسے پر دلالی کرنا چاہتے ہیں ‘

احمد پٹیل بھی تھے
یہ بات قابل ذکر ہے کہ کانگریس کے نائب صدر راہول گاندھی کے ساتھ، ریاستی اسمبلی احمد پٹیل کو سومناتھ مندر میں غیر ہندو کے طور پر بھی داخلہ دیا گیا۔تھا. یہ اندراج کانگریس کے میڈیا سمنٹر منوج تیاگی کی طرف سے کیا گیا۔ مندر کی سیکورٹی رجسٹر میں. یہ معلوم ہونا چاہئے کہ، مندر کے قواعد کے مطابق، غیر ہندو رجسٹر درج کرنے کی ضرورت ہے. تاہم، راہول نے رجسٹر پر دستخط نہیں کیا. کانگریس کے انچارج اور سابق راجستھان کے سابق وزیر اشوک گیہلوٹ احمد پٹلیل کے علاوہ بھی لوگ تھے.