ملائم کے قریبی وزیر کا ٹکٹ کٹا، کل ہی لکھنؤ وسطی سے بھرا ہوا تھا پرچہ

0
7

لکھنؤ: اتر پردیش میں 7 فیز میں ہونے والے اسمبلی انتخابات کی سرگرمی دن پر دن بڑھتی جا رہی ہے. نامزدگی داخل کرنے کے بعد بھی امیدوار کا ٹکٹ کٹ رہا ہے. لکھنؤ مرکزی سیٹ کے ساتھ کچھ ایسا ہی ہوا ہے. پیر کو ملائم کے قریبی روداس مےهروترا نے لکھنؤ مرکزی کی طرف سے ایس پی امیدوار کے طور پر نامزدگی بھرا ہوا تھا، لیکن اگلے ہی دن منگل کو ان کا ٹکٹ کٹ گیا.

maroof khan

ravidas mehrotra

لکھنؤ مرکزی نشست سے اب مےهروترا کی جگہ کانگریس کے معروف خان کو اتحاد کا امیدوار بنایا گیا ہے. بتا دیں کہ پیر کو سماج وادی پارٹی اور کانگریس نے لکھنؤ میں ساتھ مل کر روڈ شو کیا تھا. تب تک روداس مےهروترا کی امیدواری کو لے کر کوئی کنفیوژن نہیں تھا. روڈ شو کے دوران مےهروترا نے کانگریس سے اتحاد کی حمایت بھی کیا تھا. روداس مےهروترا اکھلیش حکومت میں وزیر صحت ہیں اور ملائم سنگھ یادو کے قریبی مانے جاتے ہیں.

ravidas mehrotra

‘نہیں کٹی ٹکٹ
وہیں، روداس میهروترا کا اس معاملے پر کہنا ہے کہ پارٹی نے ان کا ٹکٹ نہیں کاٹا ہے. مےهروترا نے اس سیٹ کے کانگریس کے اکاؤنٹ میں جانے کو محض افواہ بتایا. ان کے مطابق وہ پہلے ہی اس سیٹ سے نامزدگی بھر چکے ہیں اور اگر ان کی امیدواری منسوخ ہوتی تو پارٹی انہیں ضرور بتاتی.

ravidas mehrotra