اکھلیش حامیوں نے سب سے بڑی ‘سوشلسٹ ٹوپی’،تیار کی دنیا کے ریکارڈ کا مقصد

0
194

آگرہ؛ می، دو بھائی سماجوادی پارٹی سپرمو اور سابق یوپی کے وزیر اعلی اکھلیش یادو سے دیوانگی بحث میں ہے. ان دونوں بھائیوں نے سابق وزیر اعلی اکھلیش کے لئے ایک بڑی سوشلسٹ ٹوپی تیار کی ہے. اس کا وزن 25 کلوگرام اور سائز پچیس فٹ ہے. دونوں بھائیوں کو آگرہ میں بہت شہرت مل رہی ہے۔ یہ دونوں بھائیوں کو یہ ریکارڈ ورلڈ ریکارڈ میں شامل کرنا چاہتا ہے.

اصل میں یہ دونوں بھائی آگرہ کے شاہ گنج کے رہنے والے ہیں اور انیس اور فیض خاندانی درزی ہیں۔انکے والد محمد عزیز بھی اسی کام میں مصروف ہیں یعنی وہ بھی درزی ہیں۔
فیض نوجوان ہے اور بوموم کے بعد جرمن زبان ڈپلومہ بننے کے ذریعہ ایک گائیڈ بننے کی تیاری کر رہا ہے. فیض انیس، بڑے بھائی کے ساتھ گھر میں ایک درزی کی دکان میں بیٹھے ہیں. فیض کا دماغ بچپن سے الگ الگ چیز کو الگ کرنا تھا. دو سال پہلے، آڈی دو سال قبل ذہن میں آیا اور بھائی کے ساتھ ساتھ، اس نے 17 فٹ طویل اور 18 فٹ وسیع جوتے کے کپڑے تیار کیے تھے. اگرچہ یہ دنیا ریکارڈ میں برقرار نہیں رہ سکا. اس منفرد ریکارڈ کے ذریعہ صرف اطمان کرنا پڑا تھا.

انیس اور فیض پھر اس کے بعد کچھ مختلف کام کرکے ورلڈ ریکارڈ کرنا چاہتے تھے. انیس اور فیض کے خاندان سماجوادی پارٹی کے پرستار ہیں. یہ دونوں ہی اکھلیش یادو کے پرستار بھی ہیں. کچھ مختلف کرنے کے لئے، انہوں نے اکھلیش یادو کے لئے سوشلسٹ ٹوپی تیار کی ہے. اس کے لئے، وہ پہلے سے ہی انٹرنیٹ پر تلاش کررہا ہے تاکہ اس وقت عالمی ریکارڈ کو بنانے میں کوئی چوک نہ ہو۔

انیس کے مطابق، 51 میٹر ڈبل ایپلی کی 6 گھنٹے کا کھادی کپڑے کام کرنے کے بعد انہوں نے 25 کلو لمبی اور 6 کلو فٹ ٹوپی 10 کلو گرام کی ٹوپی تیار کی ہے. ٹوپی کی قیمت مجموعی طور پر 5،500 روپئے آئی ہے۔ اس میں انکی محنت کی رقم شامل نہیں ہے. انہوں نے لکھا بک آف لمکا ریکارڈ اور گولڈن بک آف ورلڈریکارڈز میں شامل کرانے لئے لئے لکھا ہے۔

انیس کا کہنا ہے کہ وہ اسے ایس پی کے قومی صدر اکھلیش یادو کو یہ تحفہ دینا چاہتے ہیں۔ اس وقت، انیس اور فیض کی ٹوپی پہننے کے لئے، 8 افراد کو اس کے اندر جانا پڑتا ہے، تو ٹوپی اس کی شکل میں آتا ہے. یہ کوشش اس وقت اگرہ میں بحث کا موضوع بنہ ہوئی ہے۔