جیل میں زمین پر گزری ششی کلا کی پہلی رات، موم بتیاں بنا کرکمائیں گی ہر روز پچاس روپے

0
13
sasikala

بنگلور: کبھی بڑے سے بنگلے میں رہنے والی ششی کلا کو اب جیل کی سلاخوں کے پیچھے رہنا پڑ رہا ہے. وزیر اعلی کے عہدے پر راج کرنے کا خواب دیکھنے والی ششی کلا اب جیل کی روٹیاں توڑنے پر مجبور ہیں. کروڑوں کی جائیداد رکھنے والی ششی کلا جیل میں رہ کر موم بتیاں بنائیں گی اور اس کے لئے انہیں ہر روز 50 روپے محنتانہ بھی ملے گا.

SC نے آمدنی سے زیادہ جائیداد کے معاملے میں ششی کلا کو 4 سال کے لئے جیل بھیج دیا ہے. آنے والے 10 سالوں تک وہ سی ایم نہیں بن پائیں گی اور 6 سال تک انتخابات نہیں لڑ پائیں گی. ششی کلا تمل ناڈو میں حکومت بنانے کی تیاری میں تھیں. اسی درمیان منگل کو بے حساب جائیداد کے معاملے میں ششی کلا کو سپریم کورٹ نے جھٹکا دے دیا اور انہیں جیل بھیج دیا.

ششی کلا نے جیل میں پہلی رات زمین پر سو کر گزاری. انہیں بنگلور سینٹرل جیل میں رکھا گیا ہے جہاں وہ 9234 نمبر کی قیدی ہیں. سرینڈر کرنے کے بعد جب وہ جیل جا رہی تھی، تو اندر جانے سے پہلے ششی کلا شوہر نٹراجن سے گلے مل کر پھوٹ پھوٹ کر روئیں.

کچھ ایسے گزری جیل میں ششی کلا کی پہلی رات: بنگلور کی سینٹرل جیل میں ششی کلا کو سیل نمبر دو میں رکھا گیا ہے. خبروں کی مانیں تو سونے کے لئے ان بستر بھی نہیں ملا اور انہیں زمین پر سو کر ہی رات گزارنا پڑی. کھانے میں انہیں دو روٹیاں، ایک کپ چاول، سانبھر اور مکھن دودھ دیا گیا.

جیل میں موم بتیاں بنائیں گی ششی کلا: بڑے سے بنگلے میں رہنے والی، لاکھوں کی گاڑیوں میں رہنے والے اور تمل ناڈو کے وزیر اعلی بننے کا خواب دیکھنے والی ششی کلا کو اب جیل میں ہر موم بتیاں بنانی ہوں گی اور اس کے لیے انہیں 50 روپے روزانہ محنتانہ بھی ملیں گے. اس کے علاوہ ششی کلا کی بیرک میں دو اور قیدی بھی رہیں گی.