افسر پر بھڑکے اعظم، بولے اسی لئے لائے ٹرانسفر کراکر، مت بھولو اب بھی منسٹر ہوں

0
13

رام پور: آپ متنازعہ بیانات سے ہمیشہ بات چیت میں رہنے والے ایس پی (سماج وادی پارٹی) کے قدآور لیڈر اعظم خان اپنے ایک ویڈیو لے کر پھر سے سرخیوں میں آ گئے ہیں. جس اعظم رام پور ضلع کے اپجلادھكاري صدر اور 37 اسمبلی کے ریٹرننگ آفیسر ابی کمار گپتا کو جم کر پھٹکار لگا رہے ہیں.

معاملہ 11 مارچ کو رام پور میں ان کی جیت کے بعد کا ہے. جہاں وہ اپنی جیت کا سرٹیفکیٹ لینے اپنے کارکنوں کے ساتھ ووٹوں کی گنتی سائٹ پہنچے تھے. بارش ہونے کی وجہ سے راستے میں کیچڑ کی وجہ ووٹوں کی گنتی دفتر تک پہنچنے میں ان دقت ہوئی.

azam khan
ان گاڑی سے اتر کر پیدل چلنا پڑا. راستے میں بھی کیچڑ تھا. ایسے میں جب اس کیچڑ بھرے راستے سے پیدل چل کر جیت کا سرٹیفکیٹ لینے وہ پہنچے تو وہاں موجود افسر پر وہ کافی ناراض ہو گئے.

اعظم نے کہا کہ یہ بھی مودی جی نے کہا تھا کہ ایسے لانا ہے. چلیں گے آپ اس راستے پر. ہم یہ سرٹیفکیٹ بعد میں لے لیں گے. چلئے پہلے اس راستے پر چل کر دیکھئے. تاہم یہ بات ہمارے لئے شرم کی ہے کہ منڈی میں اتنی گندگی ہے.

azam khan
بری بات ہے یہ. اچھی بات نہیں ہے یہ. اتنی-اتنی مٹی اور اب حکومت ہے. ابھی میں منسٹر ہوں اور ضابطہ اخلاق ہٹنے کے بعد تک رہوں گا. جب تک نئی حکومت نہیں بنے گی اور ان دو تین دن میں آپ پر ایکشن لینے کا حق بھی میرے پاس ہوگا.

azam khan

اعظم نے کہا کہ اسی لئے لائے تھے ہم آپ کو ٹرانسفر کراکر. آپ تو گندگی میں پڑے ہوئے تھے. روئے تھے آپ. اتنی جلدی نظریں تبدیل ہو. اس راستے سے ہمیں لانا آپ کو زیب دیا. اتنی کیچڑ ہے. فسل جائیں تو تماشا بن جائیں.