کرکٹ میں بڑی تبدیلی: آئی سی سی کی منظوری کے 4 دن کا ٹیسٹ میچ ہوگا

0
38

آکلینڈ: کرکٹ کے توسیع اور ترقی کے لئے تبدیلیاں جاری ہیں. انٹرنیشنل کرکٹ کونسل نے ٹیسٹ میچوں میں دلچسپی بڑھانے کے لۓ ٹیسٹ ٹیسٹ چیمپئن شپ اور ایک روزہ لیگ کی منظوری دی ہے. یہ بڑا فیصلہ نیوزی لینڈ، آکلینڈ میں منعقد ایک اجلاس میں لیا گیا تھا. آئی سی سی نے ٹیسٹ چیمپئن شپ اور ایک روزہ لیگ پر ایک ٹکٹ لگایا. آئی سی سی کا خیال ہے کہ ٹیسٹ کرکٹ کی مقبولیت بڑھ جائے گی.

اس چیمپئن شپ کا پہلا موسم 2019 ورلڈ کپ کے بعد شروع ہوگا. ٹیسٹ چیمپئن شپ میں سب سے اوپر 9 ٹیم 6 سیریز کھیلے گی. اس میں سے 3 گھر گھر اور 3 گھر سے باہر ہو جائے گا. ایک سیریز میں، ٹیموں کو کم سے کم دو ٹیسٹ میچ کھیلنے کی ضرورت ہوگی اور سیریز میں زیادہ سے زیادہ 5 ٹیسٹ میچز ہوسکتے ہیں. ورلڈ ٹیم کے کچھ ٹیموں جیسے زمبابوے، افغانستان اور آئرلینڈ، ٹیسٹ چیمپئن شپ میں شامل نہیں ہیں.

اس تبدیلی کو ایک دن ٹیسٹ کے ساتھ ہی لاگو کیا گیا ہے. یہ 2020 سے شروع ہو گا. اس کے مطابق ایک دن لیگ میں 13 ٹیمیں ہوں گے، جس میں 12 مکمل وقت کے ارکان اور ایک ٹیم آئی سی سی ورلڈ کرکٹ لیگ چیمپئن شپ کے فاتح ہوں گے. ایک روزہ لیگ کے تحت کم از کم تین ایک روزہ میچ سیریز میں ضروری ہے. ٹیموں کو 8 ون ڈے سیریز کھیلنے کی ضرورت ہوگی، جس میں 4 گھریلو سیریز اور 4 گھر سے باہر ہیں. سب سے پہلے، لیگ 2 سال کے فرق میں کھیلا جائے گا، لیکن بعد میں یہ 3 سال کے وقفہ میں منعقد کیا جائے گا.

آئی سی سی کے چیئرمین ششکان منوہر نے لیگ کی منظوری پر اپنی خوشی کا اظہار کیا. اور انہوں نے اس کے لئے سب کو مبارکباد دی. یہ کرکٹ کو بڑھاؤ گا اور ترقی کرے گا ‘ آئی سی سی کے چیف ایگزیکٹو ڈیوڈ رچرڈسن نے بھی اپنی خوشی کا اظہار کیا اور کہا کہ “ہماری ترجیح ہے کہ بین الاقوامی کرکٹ کا ایک عظیم فریم ورک تیار ہو، خاص طور پر ٹیسٹ کرکٹ زیادہ مقبول ہو.”