رچرڈ ایچ تھیلر کو اقتصادیات کا نوبل اعزاز،رگھو رام چوک گئے

0
84

اسٹاک ہولم: امریکی ماہرمعیشت رچرڈ ایچ. ٹیلر (72) نوبل انعام 2012 کے لئے نوبل انعام کا اعلان کیا گیا ہے۔ پیر کے روز نوبل کمیٹی کی جانب سے کئے جانے والے اعلان میں کہا گیا ہے کہ تھیلر کو معیاری معیشت میں ان کی شراکت کے لئےیہ ایوارڈ ملے گا. اس نے لوگوں کے فیصلے کے اقتصادی اور نفسیاتی تجزیہ میں تعلقات قائم کرنے میں مدد کی. تھلر اب شکاگو یونیورسٹی کے بوتھ اسکول آف بزنس میں پروفیسر ہیں.

یاد رہے کہ، اس سال کی اقتصادیات نوبل دوڑ میں، بھارت کے ریزرو بینک کے سابق گورنر رگھو رام راجن اور تھیلر کے علاوہ 4 افراد میدان میں تھے. لیکن، بازی تھیلر نے مار دی۔.

nobel 

ایوارڈز کے طور پر، تھیلر کو 9 کروڑ سویڈش کرون ($ 1.1 ملین) یعنی 7 کروڑ انعام کا انعام دیا جائے گا. ستمبر بارہ انیس سو پینتالیس کو پیدا ہوئے، امریکی معیشت تھیلر نے اقتصادیات میں کئی مشہور کتابیں لکھی ہیں.

nobel 

نوبل جیوری نے کہا کہ نفسیاتی اور اقتصادیات کے میدان اس سے منسلک کردیئے گئے ہیں، تھالر نے اس میدان پر نمایاں طور پر اچھا کام کیا ہے. انھوں نے ایک فرد کے مالی فیصلے لینے کے پیچھے نفسیاتی وجوہات کی عملی معاشیات کی مکمل آزمائش کی ہے. یہی وجہ ہے کہ جیوری نے ان کے نام پر مہر لگا دی۔.

nobel 
یہ بات قابل ذکر ہے کہ معیشت کے میدان میں، 68 سالہ برطانوی پیدا ہوئے اولیئر ہارٹ، اور فن لینڈ سے پیدا ہوئے فن لینڈ سے پیدا ہونے والے برنٹ-ہموسٹرم کے 68 سالہ نوبل انعام، 67 سال کی عمر میں. ان کا احترام معاہدہ نظریہ میں ان کی اہم شراکت کے لئے دیا گیا ہے.