یوگی ؛ جو گجرات کے بارے میں بات کر رہے تھے انکا کھاتہ نہیں کھلا

0
89

لوکنو: یوپی کے لوکل باڈیز کے نتائج کی تصویر تقریبا واضح ہے. مجموعی طور پر 16 میونسپل کارپوریشن میں سے بیشتر بی جے پی کو حاصل ہوئی ہہں۔ اس کے علاوہ، بہت سے میونسپلٹیوں میں بی جے پی کی کارکردگی بھی بہتر ہے. یہ انتخاب وزیراعلی یوگی کے لئے ایک بڑے”امتحان” کے طور پر دیکھا گیا تھا.

جیتنے کے بعد، میڈیا کو خطاب کرتے ہوئے، وزیراعلی یوگی ادیتھناتھ نے کہا، ‘یہ انتخابات تمام آنکھوں کو کھولنے جا رہا ہے.’ جو لوگ گجرات کے بارے میں بات کررہے تھے وہ انکے اکاونٹ تک نہیں کھلے۔ امیٹھی میں، دیگر پارٹیاں بالکل صاف ہوگئیں۔. ‘

وزیراعلی یوگی ادیتھناتھ نے مزید کہا کہ لوکل باڈیز میں وزیراعظم مودی کی ترقی اور امت شاہ کی حکمت عملی کے سلسلے میں فتح حاصل کی. یوگی نے کہا، انتخابات کے نتائج نے ہمیں مزید ذمہ داری دی ہے. یہ نتیجہ سب کے لئے آنکھ کھولنے والا ہے. خاص طور پر، جو لوگ گجرات کے بارے میں بات کررہے تھے انکےاکاؤنٹ تک نہیں کھلے. امیٹھی میں سب صاف ہوگیا۔ اس کا یقین تھا کہ 2019 میں لوک سبھا انتخابات میں بی جے پی 100 فیصد نتائج لے آئے گی.

وزیر اعلی یوگی نے کہا، “اس بڑی جیت کے ساتھ، بی جے پی پر زیادہ ذمہ داری ہے.” انہوں نے کہا، “ہم سب لاشوں کو مضبوط بنانے کے لئے یہ مینڈیٹ مل گئے ہیں.” گزشتہ 8 ماہ کے دوران ریاستی حکومت کی طرف سے کئے گئے کام کے نتیجے میں کامیابی نے ہمیں کامیابی حاصل کی.