گجرات الیکشن: جگنیش میوانی آزاد امیدوار ہوں گے

0
91

گاندھی نگر: دلی رہنما جگنیش میوانی نے پیر کو کہا کہ وہ گجرات اسمبلی کے انتخابات میں بناسکنہ ضلع کے واڈ گام انتخابی حلقے سے آزاد امیدوار کے طور پر لڑیں گے.

راژٹریہ دلت ادھیکار منچ، سماجی کارکن اور وکیل نے اپنے ٹویٹر ہینڈل سے اعلان کیا. اس وقت تقریبا، کانگریس نے 76 امیدواروں کی ایک تیسری فہرست جاری کی تھی. موویانی نے وڈگام سے ٹکٹ نہیں مل سکا. قبل ازیں، میوانی نے انتخابات میں حصہ لینے میں دلچسپی ظاہر نہیں کی اور کانگریس کی حمایت ظاہر کی.

گنی اسمبلی کے انتخابات کے دوسرے مرحلے کے لئے تیسری فہرست کے بعد میوانی نے یہ اعلان کانگریس کی طرف سے کیا ہے. میوانی نے ایک ٹویٹ میں کہا، “دوست، میں گجرات کے بنسکنہ ضلع وادگاام 11 سیٹ سے آزاد امیدوار کے طور پر لڑ رہا ہوں. ہم لڑیں گے، ہم جیتیں گے. “

کانگریس نے اپنی تیسری فہرست میں وادگوم حلقوں میں سے کسی کو ٹکٹ نہیں دیا، انتخابات 14 دسمبر کو منعقد کیے جائیں گے.

دلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے میوانی کو مبارکباد دی اور نوجوان کارکن کو اپنی پوری خواہشات دی.

میوانی پیر کو اپناپرچہئ نامزدگی جمع کریں گے۔ دوسرا مرحلے کے لئے نامزد کرنے کا آخری دن ہے.

 

 

احمد آباد سے اتحاد کے لئے دلی جلوس چھوڑنے کے بعد نوجوان دلی رہنما میوانی کے سربراہ تھے. دلت جلوس کے ذریعے، انہوں نے انسپکٹروں کے ذریعہ سوراشرا علاقے میں دلال ٹینرز پر گزشتہ سال کے اضافے کے خلاف احتجاج کیا تھا.

اس سے قبل، وہ کسی بھی سیاسی جماعت میں شامل نہیں ہونے یا انتخاب لڑنے کے خواہاں نہیں تھے. انہوں نے کانگریس راہول گاندھی سے ملاقات کی اور ان کی پارٹی کی حمایت کی تھی.