وشیکھاپٹنم ون ڈے: سری لنکا کو ہندوستان نے 8 وکٹوں سے ہرایا

0
175

وشاکھاپٹنم: گیند بازوں کے بعد سلامی بلے باز شکھر دھون (ناٹ آووٹ 100) اور شریيس ایر (65) کی بہترین اننگز کے دم پر بھارت نے اتوار کو سری لنکا کو فیصلہ کن میچ میں آٹھ وکٹ سے ہرا دیا. اسی کے ساتھ میزبان ٹیم نے تین ون ڈے میچوں کی سیریز 2-1 سے اپنے نام کر لی ہے. اس کے ساتھ، بھارت نے آٹھ اوور میں ایک اوور سیریز میں اپنا نام ادا کیا ہے.

بھارت نے مین آف دی میچ کلدیپ یادو اور يجوےدر چہل کے تین تین وکٹوں کے دم پر سری لنکا کو 44.5 اوورز میں 215 رنز پر ہی ڈھیر کر دیا تھا. یہ آسان مقصد بھارت نے 32.1 اوورز میں دو وکٹیں حاصل کیں.

مین آف دی سیریز چنے گئے دھون نے 85 گیندوں میں 13 چوکے اور دو چھکوں کی مدد سے ناقابل شکست سنچری بنائی. اس کے ساتھ، انہوں نے اے ڈی آئی میں چار ہزار رنز مکمل کیے. دھون نے اپنے 4000 رنز 95 اننگز میں پورے کئے ہیں جبکہ وراٹ کوہلی نے 93 اننگز میں یہ اعداد و شمار کو چھو لیا تھا.

وہیں نوجوان بلے باز ایئر نے اپنے تیسرے ون ڈے میں مسلسل دوسری نصف سنچری جڑ اپنی ٹیم کی جیت میں اہم کردار ادا کیا. انہوں نے 63 گیندوں میں آٹھ چار اور 6 چھکے.

دونوں کے درمیان دوسری وکٹ کے لئے 125 رنز کی شراکت داری تھی. یہ شراکت تب آئی جب بھارت نے اپنا پہلا وکٹ 14 کے مجموعی اسکور پر روہت شرما (7) کے طور پر کھو دیا تھا. اس کے بعد، دھوان اور اییر نے ٹیم کو کامیابی کے قریب لایا.

تاراارا پررا نے سوراگا لکمل کی طرف سے Aiyar کو پکڑا تھا. اس کے بعد دنیش کارتک (ناٹ آووٹ 26) نے دھون کا ساتھ دیا اور ٹیم کو فتح دلا لے گئے.

اس سے پہلے، ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کرنے اتری سری لنکا اپل تھرنگا (95) اور سادرا سماراوكرما (42) کے درمیان ہوئی دوسرے وکٹ کے لئے 121 رنز کی شراکت کا فائدہ نہیں اٹھا پائی اور ایک وقت بڑے اسکور کی جانب جاتی نظر آرہی مہمان ٹیم کم سکور ابھی بند کر دیا گیا ہے

ہندوستانی گیند بازوں نے تھرنگا اور سماراوكرما کی شراکت کو توڑتے ہوئے میچ میں واپسی کی اور سری لنکا کو 44.5 اوورز میں 215 رنز پر ڈھیر کر دیا.

بھارت کے لئے يجوےدر چہل اور کلدیپ یادو کے علاوہ دل پانڈیا نے دو وکٹ لئے. بھیوشویر کمار اور جسسپریٹ برہمرا نے ایک وکٹ حاصل کی.

15 رنز کے مجموعی اسکور پر بمراه نے جب دانشكا گاتھلكا (13) کو پویلین بھیجا تو لگا کی بھارتی بولر دوسرے میچ کی طرح ہی سری لنکا وکٹوں کی جھڑی لگا دیں گے، لیکن تھرنگا نے اپنے تجربے سے بخوبی استعمال کیا اور سماراوكرما کے ساتھ اننگز کو سنبھالا .

سری لنکا کی طرف سے پھینکنے والی اننگز میں نویں اوور میں تھنگھن نے پانچ مسلسل چار وکٹیں حاصل کیں. اس کے بعد انہوں نے نصف صدی کو مکمل کیا، لیکن اس نے اپنی صدی سے پانچ رنز سے محروم کردیا. تاراگون کلدپ نے 82 گیندوں میں 12 چار اور تین چھکوں سے ہرا دیا، مہندر سنگھ دھونی کی طرف سے پھنسے ہوئے.

تھنگ نے اس سال ایک او ڈی میں اپنی 1000 رنز مکمل کرلی ہیں. اس سال ایسا کرنے کا تیسرا بیٹسم بن گیا ہے. ان سے پہلے ویرات کوہلی اور روہت شرما نے ایسا کیا.