نیویارک کے اپارٹمنٹ میں آگ، اب تک 12 موت، متعدد سنگین زخمی

0
49

نیویارک: نیویارک کے برونکس علاقے کے علاقے میں ایک اپارٹمنٹ میں آگ کے باعث کم از کم 12 افراد ہلاک ہوئے ہیں۔. اس حادثے پر، حکام نے بتایا کہ 170 سے زائد فائر سروس اہلکار جمعرات کو شام کو آگ کو کنٹرول کرنے کے لئے مصروف تھے. حادثہ نے ایک درجن سے زائد افراد کو شدید زخمی کردیا ہے.

فائر فائٹنگ آفیسر کے مطابق، نیویارک پوسٹ نے کہا کہ شہر کے بیلمونٹ کے علاقے میں واقع 2363 پراسیسیو ایونیو میں، امریکی وقت پر شام کے تقریبا 7 بجے آگ لگ گئی. ایک عینی شاھد جمال فلکر نے کہا کہ وہ ردی کی ٹوکری کے محکموں کے قریب ایک آگ دیکھا ہے.

فلکر نے مزید کہا، “ردی کی ٹوکری جمع کرنے کی جگہ سے آگ شروع ہونے لگے. وہاں آگ کا ایک دھواں تھا اور لوگ چللا رہے تھے. وہ باہر نکلنے کی کوشش کر رہے تھے میں نے ایک عورت کو سنا، ‘ہم پھنس گئے ہیں، ہماری مدد کریں.’ ایک اور شاہد شاہدال کولنز نے کہا کہ مریضوں میں کچھ بچے ہوسکتے ہیں.

‘یو ایس ٹو ڈے’ کے مطابق نیویارک میئر بل ڈی بلاسیو کے پریس سیکرٹری ایرک فلپس نے کہا کہ اس حادثے میں کم سے کم چھ افراد ہلاک ہو چکے ہیں. فلپس نے ٹویٹ کیا، “مردہ کی تعداد میں اضافہ کر سکتا ہے. خوفناک آگ کمشنر جگہ پر موجود ہے. شہر میں آگ لگانے والے ایک اہلکار نے نیو یارک ڈیلی نیوز کو بتایا کہ، شاید میئر یہاں جلد آ جائے گا، کہ فائر فائٹرز نے کم سے کم 15 افراد کو بچایا ہے. 12 افراد کی حالت نازک ہے.