امریكا بلند ترین اوروولے ڈیم کے ٹوٹنے کا خطرہ، یہاں 13 فیصد رہتے ہیں ہندوستانی

0
8

واشگٹن امریکہ کا سب سے بلند ڈیم نقصان پہنچا ہے. اس کی وجہ سے وہاں ارد گرد کے تمام علاقوں کو خالی کرایا جا رہا ہے. ڈیم سے پانی مسلسل اور فلو ہو رہا ہے. بتایا جا رہا ہے کہ ڈیم میں ایک بڑا سوراخ ہو گیا ہے، جس سے اس کے ٹوٹنے کا خطرہ بڑھ گیا ہے. اس کے چلتے مقامی انتظامیہ نے سیکورٹی کے نقطہ نظر سے یہ قدم اٹھایا ہے.

شمالی کیلی فورنیا کی یوبا سٹی میں اس ڈیم بنا ہے. یہاں قریب 13 فیصد لوگ ہندوستانی نژاد ہے. اگر جلد ڈیم سے پانی کے بہاو کو روکا نہیں گیا تو ایک بڑی تباہی کا خطرہ بڑھ سکتا ہے. بتا دیں کہ یوبا سٹی میں بنا اوروولے ڈیم امریکہ کا سب سے بلند ڈیم ہے. یہ قریب 800 فٹ کی بلندی پر بنا ہے. اس ڈیم 1968 میں بنایا گیا تھا.

کیا کہا پانی رسورس ڈپارٹمنٹ نے؟
کیلی فورنیا کے پانی رسورس ڈپارٹمنٹ نے اتوار کی شام کو بتایا کہ اوروولے ڈیم کا ایمرجنسی گیٹ کھول دیا گیا ہے. اس گیٹ مکمل طور پر ڈیمیج ہو چکا ہے. اس گیٹ سے اتنا پانی نکل رہا ہے کہ ڈیم کسی بھی وقت ٹوٹ سکتا ہے. ڈپارٹمنٹ نے کہا ہے کہ ڈیم کے ارد گرد کے علاقے میں آباد لوگوں کو یہاں سے ہٹا دیا جا رہا ہے. اس علاقے میں 13 فیصد بھارتی نژاد لوگ رہتے ہیں، جن میں سے زیادہ تر سکھ کمیونٹی سے ہے.

خالی کرایا جا رہا علاقہ
اوروولے قصبے کی آبادی تقریبا 16000 ہے. بٹ کاؤنٹی کے شیرف آفس نے کہا کہ لوگوں کو چیکو کے نارتھ میں اور دوسرے شہروں کی طرف بھیجا جا رہا ہے. یوبا کاؤنٹی کے ایمرجنسی سروس آفس نے بتایا کہ 12000 کی آبادی والے مےرسولے سمیت وادی میں رہنے والے تمام لوگوں کو علاقہ فوری طور پر خالی کر دینے کو کہا گیا ہے. انہیں ایسٹ، ویسٹ یا ساؤتھ کی جانب جانے کو کہا گیا ہے.