پدماوتي تنازعہ: یوگی بولے- بھنسالی اور دیپکا ہیں سزا کےلائق

0
361

لکھنؤ: سیاست میں کون کب، کسے کیا کہہ دے اور اپنے کو کس سب سے بڑا حمایتی بتا ڈالے، اس کا اندازہ لگانا آسان نہیں ہے. سیاست کے بورڈ پر روزانہ نئےپانسے پھینک دیں گے. سنجے لیلا بھنسالی کی فلم ‘پدماوتي’ کو لے کر ملک بھر میں چھڑی بحث کے درمیان اتر پردیش کے وزیر یوگی آدتیہ ناتھ نے کہا کہ فلم کے ڈائریکٹر سنجے لیلا بھنسالی اور اداکارہ دیپکا پادکون سزا کے مستحق ہیں.

 

وزیر اعلی یوگی نے کہا کہ اگر دھمکی دی جائے تو پھر بھسانالی بھی کم مجرم نہیں ہے. انہوں نے کہا کہ کوئی بھی اس کے ہاتھوں میں قانون لینے کا حق نہیں ہے. اگر کارروائی ہوتی ہے تو دونوں اطراف کو ہونا چاہئے.

آدتیہ ناتھ نے کہا کہ، پدماوتي فلم تیار کرنے والے سنجے لیلا بھنسالی اور اداکارہ دیپکا پادکون سزا کے مستحق ہیں. بھنسالی یا کسی اور کو اپنے ہاتھوں میں قانون لینے کا حق نہیں ہے. اگر دھمکی دی جاتی ہے تو پھر بھسانالی بھی کم مجرم نہیں ہے.

انہوں نے کہا کہ بھنسالی عوام کے جذبات سے گریز کرنے کے عادی بن گئے ہیں. اگر اس معاملے میں کارروائی کی جاتی ہے تو یہ دونوں اطراف ہونا چاہئے. ادیتھناتھ نے کہا، “ہر ایک جذبات کا احترام کرنا چاہئے اور ہمدردی رہنا چاہئے.

بتادے، یوپی کے نائب وزیر اعلی کیشو موریہ پہلے ہی کہہ چکے ہیں کہ جب تک فلم سے متنازعہ درشي نہیں تصدیق جاتے تب تک پدماوتي فلم کو یوپی میں ریلیز ہونے کی اجازت نہیں دی جائے گی. مدھیہ پردیش اور پنجاب حکومت نے مخالفین کے سامنے گھٹنے کی ہے. یہ دونوں ریاستوں میں فلم بھی جاری نہیں کی جائے گی. اسی طرح، فلم ساز نے ریلیز کی تاریخ کو توسیع دی ہے.