خود کو ہمیشہ دس سال چھوٹی محسوس کرتی ہوں ہیما مالنی

0
2

اندور. چر نوجوان بنے رہنے کا ‘اسرار’ اشتراک کرتے ہوئے مشہور فلم اداکارہ اور رقاصہ ہیما مالنی نے آج کہا کہ وہ ہمیشہ خود کو اپنی اصل عمر سے 10 سال چھوٹی محسوس کرتی ہیں.

ہیما  نے جنوبی ایشیائی یونیورسٹیوں کے 10 ویں نوجوان جشن کی افتتاحی تقریب میں کہا، ” زندگی کے ہر پڑاؤ پر میں محسوس کرتی آئی ہوں کہ مے اپنی حقیقی عمر سے 10 سال چھوٹی ہوں. یہ ہمیشہ نوجوان رہنے کا راز ہے. آپ کو بھی یہ بات سیکھنی چاہیے اور خود کو کبھی بوڑھا نہیں سمجھنا چاہیے. ”

hema malini

تقریب میں بطور مہمان خصوصی شرکت کرنے کے دوران 68 سالہ ‘خواب لڑکی’ نے کہا، ” بڑھاپا تو آکر ہی رہے گا. لیکن ہمیں خود کو ہمیشہ نوجوان سمجھنا چاہیے. ” متھرا کی بی جے پی ممبر پارلیمنٹ نے نوجوانوں سے سیاست میں شامل ہونے کی اپیل کرتے ہوئے کہا، ” سیاست میں زیادہ تر لوگ عمردراز ہیں. آپ کو اس صورت حال کو بہت جلد تبدیل کرنا ہوگا. ”

انہوں نے نوجوان جشن میں حصہ لے رہے جنوبی ایشیائی طلباء کا ہندوستان میں خیر مقدم کیا. اس کے ساتھ ہی کہا کہ ان کے سامنے اپنےپنے ملک کی تعمیر کی ذمہ داری ہے اور انهےے اس سلسلے میں ایسا کردار ادا کرنا چاہیئے جسے کبھی بھلایا نہ جا سکے.

ہیما  نے نوجوان جشن کے بھارتی شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ وزیر اعظم نرے مودی کی قیادت میں ملک تبدیلی کے خوبصورت دور سے گزر رہا ہے. نوجوان نسل کو تبدیلی کے اس عمل کا حصہ بننا چاہیے تاکہ ملک ترقی کے بہتر مستقبل کی طرف گامزن ہو سکے.

hema malini

انہوں نے کہا، ” ہم سب خوش قسمت ہیں کہ همےے مودی کے طور پر اتنا شاندار وزیر اعظم ملا ہے. آپ نوجوانوں کو ہندوستان کو عالمی سپر پاور بنانے کی مودی کی مہم کو حمایت دینا چاہیے. ”

جنوبی ایشیائی یونیورسٹیوں کے نوجوان جشن کے 10 ویں ایڈیشن کا انعقاد بھارتی یونیورسٹی یونین اےاييو نے اندور کے دیوی اهليا یونیورسٹی کے ساتھ مل کر کیا ہے.

جنوبی ایشیا کے خطے میں ثقافتی ادانپردان کو فروغ دےےنے کیلئے منعقد پانچ روزہ تقریب میں میزبان بھارت کے ساتھ بھوٹان، سری لنکا، نیپال، بنگلہ دیش، افغانستان اور ماریشس کے کل 350 یونیوسیٹی طالب علم حصہ لے رہے ہیں.