انوشکا اور وراٹ کی شادی کی تاریخ کیا طے ہوگئی ہے؟

0
181

ممبئی: ٹیم انڈیا کے کپتان وراٹ کوہلی اور فلم اداکارہ انوشکا شرما کی شادی کی خبروں کی تصدیق ہو گئی ہے. خبر یہ ہے کہ انوشکا کے کچھ پڑوسیوں نے اس سے شادی کرنے کا دعوت نامہ قبول کیا ہے.

ممبئی سے شائع ہونے والی انگریزی اخبار ‘مڈ ڈے’ کی خبر کی مانیں تو انوشکا کے والد اجے کمار شرما نے خود فون کر پڑوسیوں کو دعوت دی ہے. بیان کریں کہ انوشکا براڈناتھ ٹاور میں، ورسووا، ممبئی میں رہتی ہے. انگریزی اخبار نے ذرائع ابلاغ کے حوالے سے یہ خبر دی ہے.

پڑوسیوں نے معلومات خفیہ رکھنے کے لئے کہا
اخبار کا کہنا ہے، کہ چونکہ ہر کوئی اٹلی جاکر شادی میں شریک نہیں ہو سکتا، اس لیے انہیں فون کر اس فیصلے کی معلومات دی گئی. دلہن اور دلہن کو برکت دینے کے لئے بھی پڑوسیوں کو مدعو کیا جا رہا ہے. بتایا جا رہا ہے کہ میڈیا کی چکاچوند سے بچنے کے لئے انوشکا کے پڑوسیوں سے معلومات کو خفیہ رکھنے کی درخواست بھی کیا گیا ہے.

واضح طور پر، اس اعلی پروفائل پر نیوز مارکیٹ گرم ہے. معلومات بھی آ رہی ہے کہ جوہو کے مشہور پانچ ستارہ ہوٹل تین دن کے لئے بک مارا گیا ہے.

انوشکا کے قریب ذرائع کا کہنا ہے کہ شادی اٹلی میں ہوگی. اس خبر کی تصدیق اس بات سے بھی ہوتی ہے کہ جمعرات کو انوشکا اور ان کے خاندان کو ممبئی ایئر پورٹ پر دیکھا گیا تھا. اس وقت کے دوران، اس نے اپنے چہرے کو آدھی رات چھپا رکھا، تاکہ زیادہ تر لوگوں نے انہیں پہچان لیا.

وراٹ کے کوچ چھٹی پر بھی
وہیں، وراٹ کوہلی کے کوچ پرنس شرما، جو دہلی کے انڈر -23 ٹیم کے کوچ بھی ہیں، انہوں نے بھی چھٹی کے لئے درخواست دی ہے. انہوں نے شادی کا حوالہ دینے کے بعد بھی اسے چھوڑ دیا. پوچھے جانے پر انہوں نے کہا، ‘بھتیجے کی شادی ہے.’

اگرچہ، newstrack.com اس قسم کے کسی خبر کی تصدیق نہیں کرتا.