ون ڈے کرکٹ: سری لنکا نے بھارت کو سات وکٹ سے روندا، سیریز میں 1-0 کی سبقت

0
212

دھرم شالہ: سری لنکا کی ٹیم نے بھارت کے پہلے کھیلے میچ میں بھارت کے 7 وکٹوں سے بھارت کو شکست دی. اس فتح کے ساتھ، سری لنکا نے ایک او ڈی سی سیریز میں تین میچوں میں 1-0 کی قیادت کی ہے. وراٹ کوہلی کی موجودگی میں، میچ میں ٹیم بھارت کی کارکردگی انتہائی غریب تھی. اس میچ میں دونوں ٹیموں کی ٹیم کے بٹنگ اور بولنگ کے مقابلے ناکام رہے.

دھرم شالہ کے ایچ پی سی اے اسٹیڈیم میں ہوئے اس میچ میں ٹاس ہار کر پہلے بلے بازی کرتے ہوئے ٹیم انڈیا 112 رنز بنا کر آوٹ ہو گئی. 113 رنز کے ساتھ آسان، سری لنکا نے اس ہدف کو 20.4 اوور میں تین وکٹیں حاصل کیں. سری لنکا سے 49 رنز کے ساتھ اپول تلنگا نے سب سے زیادہ رنز بنائے. فرینڈو میتھیوز نے 25 رنز بنائے اور نروسن ڈییکواال نے 26 رنز بنائے. دونوں ناگوار نہیں ہیں بھارت کے لئے، جیسسپٹری برہم، ہارڈک پانڈا اور بھونشور کمار نے ایک وکٹ حاصل کی.

اس سے پہلے، ٹاس ہار کر پہلے بلے بازی کرنے اتری بھارت نے ایک وقت 29 رنز پر ہی سات وکٹ کھو دیئے تھے، لیکن اس کے بعد سابق کپتان مہندر سنگھ دھونی نے 65 رنز کی اننگز کھیل کر بھارت کو ون ڈے تاریخ کے کم از کم اسکور پر آؤٹ ہونے سے بچایا اور 100 اعدادوشمار بھی لے گئے.