کیا آپ جانتے ہیں کہ جسٹس بھنڈاری کون ہے؟ عالمی عدالت میں فتح کا پرچم

0
109

لکھنؤ: بین الاقوامی عدالت میں ہاک میں بھارتی جج دلویر بھنڈاری کو دوسری بار منتخب کیا گیا ہے. جسٹس بھنڈارینے برطانوی امیدوار جسٹس کرسٹوفر گرین ووڈ سے مقابلہ کیا تھا. گرین ویوڈ کا دعوی واپس لینے کے بعد، بھندی دوبارہ دوبارہ منتخب کیا گیا تھا. لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ دلیور بھانداری کون ہے؟ ہم انہیں ان سے متعلق اہم باتیں بتاتے ہیں.

سابق ایس سی کے سابق جسٹس دلویر بھنڈاریبھارت کے سپریم کورٹ کے سابق چیف جسٹس ہیں. جوڈی پور میں یکم اکتوبر 1947 کو پیدا ہوئے تھے. ان کے والد اور نانا راجستھان بار ایسوسی ایشن کے رکن تھے. جودپور یونیورسٹی سے قانون کی تعلیم مکمل کرنے کے جسٹس بھاڈدری نے. بھارت میں مطالعہ کرنے کے بعد، جسٹس بھینڈاری، امریکہ کے شکاگو کے شمالی مغربی یونیورسٹی کے قانون میں ایک ماسٹر ڈگری حاصل کی. انہوں نے راجستھان ہائی کورٹ میں بھی وکالت کی.

دلیویر بھینڈاری کو 2005 میں بمبئی ہائی کورٹ کے چیف جسٹس مقرر کیا گیا تھا. بین الاقوامی عدالت جسٹس (آئی سی جے) کے ایک رکن کے طور پر بھاریاری نے جون 2012 میں پہلی مرتبہ حلف لیا تھا. آئی سی جے سے پہلے بھندی نے ملک میں عدلیہ کے بہت سے اعلی خطوط پر کام کیا ہے.

پدم بھوشن کا اعزاز مل چکا ہے
براہ کرم بتائیں کہ بھندی کو بھارتی حکومت نے پدم بھشن کے ساتھ بھی نوازا ہے. اس اعزاز کو کئی سالوں تک بھارتی انصاف کے نظام میں ان کی شراکت کے لئے دیا گیا تھا.

..اور جسٹس بھنڈاری جیت گئے
کہ آئی سی جے میں 15 ججوں کو منتخب کیا جانا چاہئے. 15 انتخابات میں 14 جج تھے. بھارت کے 15 ویں جج گرین وڈ اور جسٹس بھانداری کے امیدوار کے لئے برطانیہ کی جانب سے. یہ قابل ذکر ہے کہ بھنڈاری نے پاکستان میں قید کلبھوشن جادھو کے بارے میں کافی اہم کردار ادا کیا ہے۔ 11 ویں مقابلے تک، دلبر بھندی کو عام اسمبلی میں آگے تھے، لیکن انھوں نے سیکورٹی کونسل میں کم ووٹ حاصل کیے. آئی سی جے میں ایک جج بننے کے لئے، سلامتی کونسل اور جنرل اسمبلی دونوں کو جیتنے کے لئے بہت ضروری تھا. اس کے بعد برطانوی امیدواروں نے گرین وڈ فیلڈ سے نکل کر بھاینڈاری کی کامیابی کی تصدیق کی تھی.